خانهاخبار
تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس قدرتمندترین سخت‌افزار بازار اندرویدی‌ها خواهد بود!

تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس قدرتمندترین سخت‌افزار بازار اندرویدی‌ها خواهد بود!

نسل جدید تراشه مدیاتک به زودی معرفی می‌شود امروز در گیک‌بنچ لیست شد و امتیازهای خارق‌العاده را به خود اختصاص داده است.
۱۴۰۲/۲/۹

شرکت مدیاتک چند روز پیش رسما اعلام کرد که نسل جدید تراشه این برند موسوم به دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در تاریخ ۱۰ مه مصادف با ۲۰ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس به عنوان نسخه بهبودیافته تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ عرضه خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد مدیاتک با معرفی تراشه جدید خود قصد دارد بازار سخت‌افزار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار خود قرار دهد چرا که تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است و امتیازهای قابل توجهی را کسب کرده است. 

image

طبق این گزارش، تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۶ به ترتیب امتیازهای ۲۱۲۱ و ۵۶۵۵ را به خود اختصاص داده است. تراشه مدیاتک موفق شده است رکورد تازه‌ای را در زمینه عملکرد پردازنده مرکزی به نام خود ثبت کند که خبر از قدرت بسیار بالای پردازشی آن می‌دهد. تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس حدودا ده روز پیش نیز در بنچمارک آنتوتو قرار گرفت و امتیاز کلی چشمگیر ۱٫۳ میلیون را کسب کرد. 

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس از معماری هشت هسته‌ای شامل یک هسته قدرتمند کورتکس X3 با فرکانس ۳٫۳۵ گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس A715‌ با فرکانس ۳٫۰ گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس A510 بهره خواهد برد. در این راستا، یکی از دلایل عملکرد قدرتمند تراشه مدیاتک فرکانس ۳ گیگاهرتزی هسته‌های بزرگ آن است. پردازنده گرافیکی تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس نیز از هسته immortalis-G715MC11 برخوردار خواهد بود. 

image

شایان ذکر است انتظار می‌رود گوشی IQOO Neo 8 pro به اولین محصول بازار بدل شود که با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس عرضه می‌شود. گزارش شده است که این گوشی پرچمدار ماه بعد میلادی برای بازار چین معرفی شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که امسال شاهد رقابت تنگاتنگی بین تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس خواهیم بود چرا که گزارشی دیگر ادعا کرده است که تراشه پرچمدار کوالکام نیز از معماری جدید و هسته اصلی با سرعت بی‌سابقه ۳٫۷ گیگاهرتزی بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۲/۹
سامسونگم همین چیزارو می‌بینه که هوایی میشه و اگزینوس‌اگزینوس می‌کنه?