خانهاخبار
تصاویر نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش شد

تصاویر نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا فاش شد

گوشی تاشو جدید موتورولا احتمالا از نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی بهره خواهد برد.
۱۴۰۲/۲/۷

به نظر می‌رسد امسال رقابت اصلی گوشی‌های تاشو فلیپ بازار مانند گلکسی زد فلیپ ۵، اوپو فایند N2 فلیپ، موتو ریزر ۴۰ اولترا و ویوو X فلیپ در اندازه بزرگ نمایشگر کاور متمرکز خواهد بود. در این راستا، دیروز برند موتورولا تیزر را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰ اولترا احتمالا به نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی مجهز خواهد بود. برای مقایسه، همه مدل‌های قبلی سری ریزر از نمایشگر کاور ۲٫۷ اینچی برخوردار بوده‌اند. 

image

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری برجسته به نام ایوان بلس تصاویری را از نمایشگر کاور گوشی تاشو موتورولا در اختیار کاربران قرار داده است که ظاهر دقیق آن را  نشان می‌دهد. همانطور که در این تصاویر مشخص است، نمایشگر کاور موتو ریزر ۴۰ اولترا از لولای گوشی آغاز می‌شود و تا انتهای پنل امتداد پیدا می‌کند. به علاوه، نمایشگر خارجی این گوشی دوربین دو‌گانه را نیز در خود جای داده است. 

تصاویر فاش شده همچنین نشان می‌دهند که حالت‌های مختلف صفحه ساعت برای نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا وجود خواهد داشت و کاربران نیز قادر خواهند بود تغییرات مختلفی در رنگ،‌ اندازه فونت، صدا، اندازه نمایشگر و نوع فونت نمایشگر کاور ایجاد کنند. ناگفته نماند که به نظر می‌رسد تم‌ها و والپیپرهای پیش‌فرضی نیز برای دستگاه تدراک دیده خواهد شد که کاربران می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. 

شایان ذکر است که به طور معمول نمایشگر برای انجام تسک‌هایی مانند ایجاد تماس، پاسخدهی به پیام‌ها، نمایش نوتیفیکیشن‌ها، کنترل موسیقی در حال پخش و اجرای برخی از برنامه کاربرد دارد. حالا اما با بزرگ‌تر شدن نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا، انتظار می‌رود موتورولا قابلیت‌های ویژه‌‌ای را برای آن توسعه دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش‌های قبلی، موتورولا امسال و به همراه رونمایی از موتورولا ریزر ۴۰ اولترا از گوشی تاشو دیگری نیز پرده‌بردای خواهد کرد که محصولی مقرون به صرفه محسوب می‌شود و موتورولا ریزر لایت نام خواهد داشت. این گوشی تاشو ارزان‌قیمت از نمایشگر کاور کوچک‌تری در مقایسه با برادر بزرگ‌تر خود بهره خواهد برد. انتظار می‌‌رود گوشی‌های تاشو موتورولا در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد معرفی شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)