خانهاخبار
ابعاد نمایشگر کاور موتورولا ریزر پلاس به طور غیر مستقیم تایید شد!

ابعاد نمایشگر کاور موتورولا ریزر پلاس به طور غیر مستقیم تایید شد!

مدیر عامل برند موتورولا امروز تایید کرد که گوشی تاشو جدید این برند از نمایشگر کاور بالای سه اینچ بهره خواهد برد.
۱۴۰۲/۲/۵

مدیر عامل برند موتورولا، چن جین، امروز به طوررسمی تایید کرد که گوشی جدید تاشو این برند موسوم به موتورولا ریزر پلاس از نمایشگر کاور بیشتر از ۳ اینچ بهره خواهد برد. براساس آنچه تیزر رسمی برند موتورولا نشان می‌دهد، نمایشگر کاور موتورولا ریزر پلاس از یک گوشه پنل پشتی شروع می‌شود و تا گوشه دیگر امتداد پیدا می‌کند. 

image

البته به نظر می‌رسد مدیرعامل برند موتورولا به طور غیر مستقیم ابعاد دقیق نمایشگر موتورولا ریزر پلاس را تایید کرده است چرا که در متنی که این مقام مسئول در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است، دوبار به نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی اشاره شده است. با این وجود، آقای چن جین رسما تایید نکرد که موتورولا ریزر پلاس به نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی مجهز خواهد بود. 

در مقایسه با موتورولا ریزر ۲۰۲۲، نمایشگر کاور نسل جدید گوشی تاشو موتورولا تا ۳۰ درصد اندازه بزرگ‌تری خواهد داشت. در این راستا، انتظار می‌رود موتورولا قابلیت‌های نرم‌افزاری ویژه‌ای را برای نمایشگر خارجی گوشی تاشو خود مانند ارسال پیام و تعامل با برنامه‌های مختلف را تدارک ببیند. همچنین تیزر قبلی این برند نشان داد که موتورولا ریزر پلاس از نمایشگر دوگانه بهره خواهد برد. 

image

رندر نمایشگر کاور موتورولا ریزر پلاس

شایان ذکر است موتورولا احتمالا امسال دو گوشی تاشو روانه بازار خواهد کرد که موتورولا ریزر پلاس نسخه پرمیوم آن‌ها خواهد بود. مدل استاندارد این سری با نام تجاری موتو ریزر ۲۰۲۳ لایت عرضه خواهد شد و از نمایشگر کاور کوچک‌تری در مقایسه با مدل پلاس برخوردار خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات قبلی، موتورولا ریزر پلاس احتمالا با نام موتورولا ریزر ۴۰ اولترا روانه بازارهای جهانی خواهد شد. از نظر مشخصات فنی، گوشی تاشو موتورولا از نمایشگر ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده گوشی نیز تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین می‌شود. موتورولا ریزر پلاس احتمالا در دو کانفیگ حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. \

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)