خانهاخبار
رندرهای تبلیغاتی موتورولا اج ۴۰ قبل از رونمایی رسمی فاش شد

رندرهای تبلیغاتی موتورولا اج ۴۰ قبل از رونمایی رسمی فاش شد

رندرهای تبلیغاتی میان‌رده موتورولا طراحی این گوشی را نشان می‌دهند.
۱۴۰۲/۲/۵

همانطور که می‌دانیم، موتورولا قرار است به زودی از محصولات جدیدی رونمایی کند که شامل گوشی تاشو موتورولا اج ۴۰ اولترا و گوشی میان‌رده  موتورولا اج ۴۰ می‌شود. خوشبختانه شایعه شده است که هر دو این گوشی‌ها برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصاویر تبلیغاتی موتورولا اج ۴۰ فاش شده است که طراحی و رنگ‌بندی این میان‌رده پرمیوم را نشان می‌دهند. 

image

 

افشاگر برجسته، ایوان بلس، تصاویری از موتورولا اج ۴۰ را به اشتراک گذاشته است که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی این محصول موردانتظار باشد. این تصاویر رندری موتورولا اج ۴۰ را در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و قرمز (Magenta) نشان می‌دهند. قبلا نیز گزارش شده بود که رنگ قرمز موتورولا اج ۴۰ نسخه ویژه آن خواهد بود. با نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر، می‌توانیم مشاهده کنیم که نسخه مشکی‌رنگ میان‌رده موتورولا از پنل پشتی چرمی بهره می‌برد. 

در بخش نمایشگر، موتورولا اج ۴۰ از طراحی خمیده برخوردار است که با ناچ حفره دوربین سلفی همراه شده است. خطوط آنتن موجود در لبه‌های گوشی خبر از فریم فلزی آن می‌دهند. به علاوه، به نظر می‌رسد سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر دستگاه قرار خواهد گرفت. 

مشخصات فنی موتورولا اج ۴۰

براساس شایعات قبلی، موتورولا اج ۴۰ از نمایشگر امولد ۶٫۵۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. میان‌رده موتورولا به اولین گوشی جهان بدل خواهد شد که با تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ عرضه می‌شود. این تراشه همچنین با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه موتورولا اج ۴۰ باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم ۶۸ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

سیستم دوربین موتورولا اج ۴۰ احتمالا شامل دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. مطابق انتظار، میان‌رده موتورولا با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد. برچسب قیمتی احتمالی دستگاه نیز به احتمال زیاد برابر با ۶۰۰ یورو خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)