خانهاخبار
تخفیف ویژه اپل موزیک در جعو استور

تخفیف ویژه اپل موزیک در جعو استور

اپل موزیک پس از اسپاتیفای، دومین پلتفرم پخش موسیقی پرکاربرد در سطح جهان است که یک رابط کاربری عالی، صدای بدون افت، و مدیریت موسیقی چشمگیر و کاتالوگ‌ موسیقی بسیار بزرگ از هنرمندان سراسر جهان را ارائه می‌دهد...
۱۴۰۲/۱/۳۰
image

اپل موزیک پس از اسپاتیفای، دومین پلتفرم پخش موسیقی پرکاربرد در سطح جهان است که یک رابط کاربری عالی، صدای بدون افت، و مدیریت موسیقی چشمگیر و کاتالوگ‌ موسیقی بسیار بزرگ از هنرمندان سراسر جهان را ارائه می‌دهد. اپل موزیک یک سرویس پخش موسیقی بر اساس تقاضا است که توسط اپل توسعه یافته است. این سرویس به عنوان یک سرویس اختصاص داده شده به موسیقی شروع شد و دارای کتابخانه گسترده و ایستگاه های رادیویی اینترنتی زنده مانند Apple Music و Apple Music Hits بود.  اما، برای ارائه تجربه کاربری بهتر اپل موزیک در سال 2016  بخش ویدئویی را به قابلیت‌ های خود اضافه کرد. اپل موزیک علاوه بر برنامه‌ های رادیویی زنده،  دارای محتوای ویدیویی زیادی مانند مصاحبه‌ های هنرمندان، فیلم‌های کنسرت و جلسات زنده منحصر به فرد است که تنها برای کاربران پرمیوم در دسترس است. اگر شما نیز می‌خواهید از قابلیت های بی شمار این سرویس استفاده کنید، با مراجعه به وب سایت جعو استور می‌توانید اشتراک این پلتفرم را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

 

image

 

 اشتراک اپل موزیک

 اپل موزیک در سال 2015 و پس از خرید Beats Electronics و Beats Music در سال 2014 راه اندازی شد. این سرویس در سال اول خود 11 میلیون مشترک را به لطف همکاری دوجانبه سودمند به دست آورد.  از نوامبر 2022، پایگاه کاربران این پلتفرم به 88 میلیون مشترک افزایش یافته است.  این برنامه همچنین در 168 کشور در دسترس است و پس از اسپاتیفای محبوب ترین سرویس پخش استریم است که فرهنگ خرید موسیقی را در بین کاربران رواج داده است.

اپل موزیک سه طرح اشتراک فردی، دانش آموزی و خانوادگی را به کاربران ارائه می‌دهد که با پرداخت هزینه ماهانه و خرید اکانت اپل موزیک در دسترس قرار می‌گیرند و ویژگی هایی مانند دسترسی به موزیک ها و ویدیوهذی اختصاصی، دانلود نامحدود آهنگ ها و پخش آفلاین، حذف تبلیغات آزار دهنده و ... را  ارائه می‌دهند. آخرین به روز رسانی اپل موزیک از افزایش هزینه طرح های اشتراکی خبر می‌دهد و همین امر موجب شده است اپل موزیک از Spotify و Tidal گران ‌تر باشد، اما با این حال شما با مراجعه به وب سایت فروشگاهی جعو استور می‌توانید اشتراک مورد نظر خود را با تخفیف ویژه و قیمتی استثنایی خریداری کنید.

image

 

طرح های اشتراکی جدید اپل موزیک

  • کاهش مدت طرح اشتراک رایگان: اپل موزیک فقط طرح های اشتراکی را ارائه می‌دهد که قبلاً با یک دوره آزمایشی رایگان سه ماهه همراه بوده است، اما در طرح جدید متأسفانه دوره آزمایشی رایگان را به یک ماه کاهش داده‌اند.
  • طرح اشتراک خانواده: اپل موزیک در بیانیه ای جدید اظهار کرده است که دیگر نیازی نیست تا مشترکین طرح خانواده در یک آدرس اقامت داشته باشند.  تا زمانی که اعضای یک خانواده از یک iTunes Store استفاده می‌کنند، می‌توانند از همان طرح اشتراکی استفاده کنند.
  • طرح تخفیفی جدید: اپل موزیک طرح Voice جدیدی را در سال 2021 راه اندازی کرد. این برنامه مقرون به صرفه ترین اشتراک این پلتفرم است و به مشترکین امکان دسترسی به کل کاتالوگ اپل موزیک از جمله ایستگاه های رادیویی را می‌دهد، اما شما فقط می‌توانید آن را با Siri در دستگاه های متصل به Siri استفاده کنید.

اگر شما نیز قصد دارید اکانت خود را تمدید کنید و یا یک اکانت اپل موزیک جدید خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی جعو استور، طرح اشتراک مورد نظر خود را به صورت کاملا قانونی و پرداخت کمترین هزینه فعالسازی کنید!

 

ویژگی جدید اشتراک اپل موزیک

از زمان عرضه اپل موزیک تا به امروز، سرویس پخش موسیقی اپل ویژگی ‌های مفیدی مانند Apple Music TV، اشعار همگام‌ سازی شده با زمان، و Apple Music Sing را اضافه کرد و آخرین ویژگی اضافه شده، اپلیکیشن مستقل Apple Music Classical است که بیش از پنج میلیون آهنگ موسیقی کلاسیک را در اختیار مشترکین این پلتفرم قرار می‌دهد.  در تاریخ 30 آگوست 2021، اپل اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده است که در نهایت آن را در اپل موزیک قرار می‌دهد.  از آن زمان، Apple Music Classical به طور پراکنده در کد منبع نسخه بتا iOS ظاهر می‌شود.  این برنامه برای اولین بار در 9 مارس 2023 برای پیش‌ سفارش در اپ استور ظاهر شد و در روز سه ‌شنبه 28 مارس منتشر شد و سرانجام آن زمان فرا رسید.  Apple Music Classical که درست پس از به‌ روزرسانی ‌های نرم ‌افزار iOS 16.4 و iPadOS 16.4 اپل منتشر شد، می‌تواند بر روی دستگاه‌هایی با حداقل iOS 15.4 اجرا شود. در واقع همه کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند، اما فقط مشترکینی که نسبت به خرید اکانت اپل موزیک اقدام کرده‌اند، می‌توانند از طریق طرح فردی، دانشجویی، خانوادگی یا Apple One از مزایای کامل آن بهره مند شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)