خانهاخبار
سگا رسما خرید شرکت سازنده Angry Birds را اعلام کرد

سگا رسما خرید شرکت سازنده Angry Birds را اعلام کرد

شرکت سگا امروز تایید کرده که به زودی Rovio Mobile را می‌خرد و برنامه‌های خود را در این راه اعلام کرده است.
۱۴۰۲/۱/۲۹

شرکت سگا امروز به طور رسمی برنامه‌های خود را برای خرید «Rovio Entertainment Oyj»، سازنده پرندگان خشمگین به قیمت ۷۰۶ میلیون یورو (۷۷۵ میلیون دلار) اعلام کرد. انتظار می‌رود که این معامله تا سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ماه) نهایی شود و سگا توسعه بازی‌های موبایل Rovio را بر عهده گیرد و از تخصص این شرکت فنلاندی در بازی‌های موبایلی برای توسعه عناوین چند پلتفرمی از مجموعه IP سگا استفاده کند.

image

هاروکی ساتومی رییس و مدیر عامل سگا در خصوص این معامله اینگونه اظهار نظر کرده:

در میان بازار بازی‌های جهانی که به سرعت در حال رشد است، بازار بازی‌های موبایلی پتانسیل بالایی دارد و هدف بلند مدت سگا تسریع در گسترش خود در این زمینه بوده است. من احساس خوشبختی می‌کنم که می‌توانم چنین معامله‌ای را با Rovio، شرکتی که مالک «Angry Birds» است اعلام کنم.

در بیانیه مطبوعاتی مربوطه همچنین به برنامه‌های سگا برای کمک به گسترش پلتفرم Rovio در خارج از بازی‌های موبایل اشاره شده که می‌تواند نشان‌دهنده عناوین جدید Angry Birds برای کنسول‌ها و همچنین فیلم‌های بلند و سریال‌های تلویزیونی جدید باشد. بازی‌های موبایل Rovio بیش از ۵ میلیارد بار دانلود شده است و پلتفرم Beacon آن برای توسعه بازی یکی دیگر از بخش‌های کلیدی خرید سگا است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)