خانهاخبار
هواوی Enjoy 60X با باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپری به‌همراه هواوی بند ۸ معرفی شدند

هواوی Enjoy 60X با باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپری به‌همراه هواوی بند ۸ معرفی شدند

هواوی امروز طیف وسیعی از محصولات را معرفی کرده است، که در اینجا قصد داریم به دو مورد از آنها بپردازیم.
۱۴۰۲/۱/۲۸

هواوی دقایقی قبل از محصولات جدید خود رونمایی کرد که گوشی هوشمند اقتصادی Enjoy 60X و بند ۸ نمادین آن دو محصولی هستند که قرار است به آنها بپردازیم. بیایید با Enjoy 60X شروع کنیم که دارای باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و طراحی جالبی است.

image

 

این دستگاه حول یک پنل بزرگ ۶٫۹۵ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح تصویر +FHD ساخته شده است. وظیفه پردازش اطلاعات آن به عهده چیپست اسنپدراگون 680 است که به همراه آن رم ۸ گیگابایتی و حداکثر حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

گوشی جدید هواوی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با کمک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ناچ قسمت جلوی آن هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم به دلیل باتری بزرگ، Enjoy 60X شما را بیش یک روز بدون نیاز به شارژ همراهی می‌کند.  بنابراین در استفاده متوسط، احتمالا بتوان ادعا کرد که باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری آن خواهد توانست حتی تا دو روز شما را بی‌نیاز از شارژ کند.

image

 

نکته جالب توجه اینجاست که نوع حافظه ۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه می‌تواند شارژ معکوس را با توان ۲۲٫۵ وات از طریق کابل انجام دهد که بسیار چشمگیر است. لازم به ذکر است که سیستم عامل  موجود بر روی این گوشی جدید اقتصادی HarmonyOS 3.0 است.

image

 

شرکت هواوی پنج گزینه رنگ را برای این گوشی در نظر گرفته است و بسته به اینکه کدام‌یک را انتخاب می‌کنید، می‌تواند روکش چرم مصنوعی یا پلاستیکی داشته باشد. رنگ نارنجی و یکی از رنگ‌های مشکی، روکش چرمی را ارایه خواهد داد، در حالی که رنگ‌های سفید، سبز و مشکی دیگر، پلاستیکی ساده هستند.

image

 

در حال حاضر ما اطلاعاتی در مورد قیمت و در دسترس بودن این گوشی نداریم و هواوی هم هنوز اعلام نکرده که Enjoy 60X چه زمانی به خارج از چین راه خواهد یافت.

هواوی بند ۸

دستبند جدید هواوی، نسبت به نسل قبلی خود دارای بهبودهای متوسطی است و بیشتر سخت افزار آن مربوط به نسل قبل است. وزن این محصول بدون بند ۱۴ گرم (نسل قبلی ۱۶ بود) است، اما همچنان دارای صفحه نمایش ۱٫۴۷ اینچی اولد با وضوح ۱۹۴ در ۳۹۶ پیکسل است.

image

 

بند ۸ جدید با کناره‌های تخت ظاهر مکعبی بیشتری دارد و قرار است بند آن هم راحت‌تر از نسل قبل باشد.

image

 

هواوی بر روی ویژگی‌های اضافه‌ای که نسل جدید دستبندش ارایه می‌کند، مانند ردیاب  خواب بهبود یافته TruSleep 3.0، ردیاب ضربان قلب و سایر عملکردهای TruSeen 5.0 و ردیاب TruSport که می‌تواند ۱۰۰ مورد فعالیت مختلف ورزشی را تشخیص دهد، تمرکز کرده است.

image

 

این نرم افزار همچنین به شما اجازه می‌دهد تا صفحه ساعت خود را سفارشی کنید، زیرا بیش از ۱۰۰۰ تنظیم پیش فرض در آن در دسترس است که برخی از آنها از صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می‌کنند.

image

 

قیمت هواوی بند ۸ برای گزینه‌های سبز، مشکی و صورتی بدون NFC به میزان ۲۶۹ یوان (۳۹ دلار) و برای همان رنگ‌ها با NFC به میزان ۳۰۹ یوان (۴۵ دلار) است. همچنین یک نسخه مشکی/نارنجی با بند پارچه‌ای هم وجود دارد که قیمت بدون NFC آن 279 یوان ( ۴۰ دلار) و با NFC آن ۳۱۹ یوان (۴۶ دلار) تعیین شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)