خانهاخبار
watchOS 10 بزرگترین آپدیت این سیستم عامل از سال ۲۰۱۵ خواهد بود

watchOS 10 بزرگترین آپدیت این سیستم عامل از سال ۲۰۱۵ خواهد بود

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ دیروز در خبرنامه خود گفته که اپل تمرکز زیادی روی متحول کردن watchOS جدید داشته است، که در خرداد ماه در کنار سیستم عامل‌های دیگر قرار است معرفی شود.
۱۴۰۲/۱/۲۸

طبق گزارش مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، watchOS 10 بزرگترین بروزرسانی نرم افزار اپل واچ از زمان انتشار نسخه اولیه این سیستم عامل در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. انتظار می‌رود اپل WatchOS 10 را در کنار macOS 14، iOS 17 و سایر نرم افزارهای جدید در جریان رویداد سالانه WWDC امسال در ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) معرفی کند.

image

 

گورمن در خبرنامه دیروز خود گفته که watchOS 10 یک بروزرسانی «عمده با پیشرفت‌های بزرگ» از جمله رابط کاربری به روز شده خواهد بود. او جزییات بیشتری ارایه نکرده، بنابراین ویژگی‌ها و تغییرات دقیق جدید همچنان جای سوال دارد که چگونه خواهد بود.

این افشاگر گفته که حداقل تغییرات سخت افزاری برای مدل‌های بعدی اپل واچ در نظر گرفته شده است، بنابراین watchOS 10 ظاهرا تمرکز اصلی امسال در این حوزه خواهد بود.

اولین نسخه بتای watchOS 10 باید در مدت کوتاهی پس از کنفرانس توسعه دهندگان در دتسرس اعضای برنامه توسعه دهنده اپل قرار گیرد، در حالی که احتمالا اولین نسخه بتای عمومی آن در ماه جولای (تیر) برای کسانی که در برنامه رایگان نرم افزار بتا اپل ثبت نام کرده‌اند، منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)