خانهاخبار
سری گلکسی اس ۲۳ فروش موفقی را تجربه می‌کند

سری گلکسی اس ۲۳ فروش موفقی را تجربه می‌کند

فروش جهانی گلکسی اس ۲۳ الترا فراتر از حد انتظار سامسونگ بوده است!
۱۴۰۲/۱/۱۸

سامسونگ اوایل سال جاری میلادی و همراه با معرفی سری گلکسی اس ۲۳ اعلام کرد که انتظار فروش موفقی را از سری پرچمدار خود دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی به اهداف خود در فروش سری گلکسی اس ۲۳ دست پیدا کرده است و گوشی‌های پرچمدار سامسونگ فروش موفقی را در بازارهای مختلف تجربه می‌کنند. 

سامسونگ ادعا می‌کند که سری گلکسی اس ۲۳ در بازارهای کلیدی و اصلی آمار فروش بالاتری را در مقایسه با نسل قبلی این سری پرچمدار یعنی سری گلکسی اس ۲۲ به ثبت رسانده است. طبق گفته‌های غول فناوری کره جنوبی، فروش سری گلکسی اس ۲۳ در بازار آمریکای لاتین شامل کشورهایی مانند برزیل و مکزیک حدود ۱٫۷ برابر بیشتر از سری گلکسی اس ۲۲ بوده است. 

image

شایان ذکر است که در بازارهای اروپایی و خاورمیانه،‌ سری گلکسی اس ۲۳ به نسبت نسل قبلی ۱٫۵ برابر فروش بیشتری داشته است. به علاوه، سامسونگ اذعان داشته است که فروش نسل جدید سری پرچمدار این برند در بازار هند حدود ۱٫۴ برابر بیشتر از سری گلکسی اس ۲۲ بوده است.

سامسونگ همچنین اعلام کرده است موفق‌ترین مدل سری گلکسی اس ۲۳ گوشی پرمیوم گلکسی اس ۲۳ الترا است چرا که این دستگاه حدود ۶۰ درصد از کل آمار فروش را به خود اختصاص داشته است. این برند کره‌ای قبلا پیش‌بینی کرده بود که ۵۰ درصد از فروش سری گلکسی اس ۲۳ در اختیار مدل الترا خواهد بود. گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس نیز به صورت جداگانه سهمی ۲۰ درصدی از فروش کلی را کسب کرده‌اند. در این راستا، گلکسی اس ۲۳ به محبوب‌ترین مدل سری گلکسی اس ۲۳ در بین کاربران بدل شده است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که طبق گزارش رسمی سامسونگ، فروش سری گلکسی اس ۲۳ در بازار کره جنوبی از یک میلیون واحد فراتر رفته است. البته این برند ادعا کرد که فروش سری گلکسی اس ۲۳ در بازار کره جنوبی تفاوتی با آمار فروش سری گلکسی اس ۲۲ ندارد و فروش این سری پرچمدار در بازار این کشور رشدی نداشته است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)