خانهاخبار
گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا با قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد

گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا با قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی عرضه خواهد شد

نسخه جدید سری گلکسی FE با برچسب قیمتی ۶۰۰ دلاری همراه خواهد بود.
۱۴۰۲/۱/۱۶

هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه نسل جدید سری گلکسی FE به نام گلکسی اس ۲۳ FE در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برچسب قیمتی این گوشی برای بازار کره جنوبی فاش شده است که خبر از قیمت پایین‌تر آن در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ FE می‌دهد. 

برخی از تحلیلگران کره‌ای اذعان داشته‌اند گلکسی اس ۲۳ FE با قیمتی برابر با هشتصد هزار وون کره جنوبی روانه بازار خواهد شد. با تبدیل این مقدار به دلار، به رقم ۶۰۰ دلار می‌رسیم که در مقایسه با نسل قبلی حدود ۱۰۰ دلار کمتر است. این گزارش همچنین ادعا می‌کند غول فناوری کره جنوبی پیش‌بینی کرده است که ۱۰ میلیون واحد از گلکسی اس ۲۳ FE باید به فروش برسد تا موفقیت این دستگاه در بازار تضمین شود. 

image

گلکسی اس ۲۱ FE

در ادامه این گزارش اشاره شده است که گلکسی اس ۲۳ FE به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود. این تراشه قبلا در مدل‌های بازار اروپا سری گلکسی اس ۲۲ به کار رفته بود که به دلیل قدرت پردازشی پایین و مصرف انرژی بالا مورد انتقاد برخی از کاربران و کارشناسان قرار گرفت. با این وجود، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد بهبود تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ را دارد تا آن را برای گلکسی اس ۲۳ FE آماده کند. در این راستا، نسخه جدید سری گلکسی FE به اولین گوشی سامسونگی مجهز به این تراشه بدل خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که براساس گزارش‌های قبلی، گلکسی اس ۲۳ FE از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهبودیافته بهره خواهد برد. منبع تغذیه این گوشی احتمالا باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، گزارش شده است که گلکسی اس ۲۳ FE در دو کانفیگ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)