خانهاخبار
اپل قصد دارد یک مک بوک ایر با صفحه نمایش اولد ۱۳٫۴ اینچی عرضه کند

اپل قصد دارد یک مک بوک ایر با صفحه نمایش اولد ۱۳٫۴ اینچی عرضه کند

راس یانگ تحلیل‌گر صنعت صفحه نمایش، امروز اظهار کرده که اپل در حال توسعه یک مک بوک ایر با نمایشگر کوچکتر نسبت به نسل فعلی است که البته قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود.
۱۴۰۲/۱/۱۱

به گفته راس یانگ مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر، اپل در حال توسعه یک مک بوک ایر با صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی اولد است. این مدل جدید دارای نمایشگر کمی کوچکتر در مقایسه با مک بوک ایر فعلی با پنل ۱۳٫۶ اینچی ال سی دی خواهد بود.

یانگ در توییتی که امروز منتشر کرده، اضافه کرده که بعید است مک بوک پرو تا سال ۲۰۲۶ از صفحه نمایش اولد استفاده کند، زیرا برای این امر باید ظرفیت تولید پنل‌های اولد بسیار بالا رود و تامین کنندگان فعلا چنین ظرفیتی ندارند. اما تا آن زمان تامین کنندگان بر روی نمایشگرهای اولد برای تبلت‌ها، مانند آیپد پرو تمرکز خواهند کرد.

image

 

در ماه دسامبر (آذر ۱۴۰۱)، یانگ گفته که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ مک بوک ایر و مدل‌های ۱۱٫۱ اینچی و ۱۳ اینچی آیپد پرو را با نمایشگرهای اولد عرضه کند که بسیار به طول عمر باتری و مصرف انرژی کمتر کمک خواهند کرد.

در خبرهای قبلی هم داشتیم که سامسونگ دیسپلی توسعه نمایشگرهای اولد را آغاز کرده است که در مک بوک ایر آینده اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر یانگ انتظار دارد اپل امسال یک مک بوک ایر بزرگتر ۱۵ اینچی با پنل ال سی دی را عرضه کند و مینگ چی کو تحلیلگر معتبر اپل نیز این خبر را تایید کرده است.

یانگ بسیاری از جزییات مربوط به نمایشگر را در مورد محصولات مختلف اپل به درستی فاش کرده است، که از جمله می‌توان به ویژگی پروموشن برای آیفون ۱۳ پرو و مک بوک پرو، ایپد مینی نسل ششم با صفحه نمایش بزرگتر ۸٫۳ اینچی و موارد دیگر اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)