خانهاخبار
نمایشگر اولد مک بوک ایر توسط سامسونگ در حال توسعه است

نمایشگر اولد مک بوک ایر توسط سامسونگ در حال توسعه است

اپل قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، فن‌آوری صفحه نمایش تمامی محصولات خود را متحول کند.
۱۴۰۲/۱/۱۱

به گزارش The Elec در بحبوحه برنامه‌هایی که برای تغییر چندین خط تولید اپل به فن‌آوری های جدیدتر صفحه نمایش وجود دارد، سامسونگ دیسپلی در حال توسعه یک پنل اولد ۱۳٫۳ اینچی برای مک بوک ایر آینده اپل است.

این در حالی است که ال جی دیسپلی ظاهرا در حال کار بر روی نمایشگرهای اولد برای هر دو مدل نسل بعدی آیپد پرو در اندازه‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی است و ظرفیت تولید کافی برای مک بوک ایر ندارد و باعث شده تا اپل به جای آن، سامسونگ را برای این دستگاه‌ها انتخاب کند. سامسونگ دیسپلی همچنین در حال توسعه یک پنل اولد ۱۱ اینچی برای مدل آینده آیپد است که برای عرضه در سال آینده برنامه‌ریزی شده است که نشان می‌دهد می‌تواند سهمی از سفارش‌های آیپد پرو ۱۱ اینچی را (که عمده آن به عهده ال جی است) به خود اختصاص دهد.

image

 

ظاهرا اپل قصد دارد مدل‌های جدید آیپد پرو، مک بوک پرو و مک بوک ایر را با نمایشگرهای اولد به صورت متوالی معرفی کند. منبع گزارش امروز اطمینان ندارد که چه زمانی مک بوک ایر اولد عرضه می‌شود، اما گفته که به دلیل بازه‌های زمانی توسعه محصول اپل، ممکن است این محصول حدود دو سال دیگر عرضه شود. از طرف دیگر راس یانگ تحلیلگر حوزه صفحه نمایش هم، پیش‌تر گفته بود که انتظار دارد یک مک بوک ایر با پنل اولد تا سال ۲۰۲۴ عرضه شود که گزارش امروز The Elec می‌تواند مهر تاییدی بر ادعای او باشد.

اعتقاد بر این است که اپل در ابتدا می‌خواست سامسونگ دیسپلی یک پنل اولد ۱۰٫۸۶ اینچی را برای مدل آینده آیپد ایر عرضه کند که می‌توانست اولین آیپد اولد این شرکت باشد، اما این پروژه به دلیل مشکلات قیمت و کمیت پنل‌های تک پشته و نگرانی در مورد وجه تمایز آیپد ایر از آیپد پرو، کنار گذاشته شد. اکنون گفته می‌شود که اپل به پنل اولد دو پشته‌ای روی آورده است که انتظار می‌رود سال آینده برای آیپد پرو عرضه شود.

The Elec همچنین ادعا کرده که پروژه توسعه یک پنل اولد ۱۳٫۳ اینچی برای مک بوک ایر نیز به طور موثر، در واقع یک آزمایش برای تولید انبوه پنل‌های اولد متعلق به مک بوک پروهای اپل است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)