خانهاخبار
موتورولا ریزر پلاس در لیست گواهی FCC ثبت شد

موتورولا ریزر پلاس در لیست گواهی FCC ثبت شد

حجم باتری و سرعت شارژ گوشی تاشو موتورولا مشخص شد.
۱۴۰۲/۱/۱۱

موتورولا جزو اولین برندهای بازار بود که گوشی تاشو روانه بازار کرد ولی بعدا به دلایلی موفق نشد در رقابت گوشی‌های تاشو موفق ظاهر شود. در این راستا، این برند برجسته از سال ۲۰۱۹ تا به امروز تنها سه گوشی تاشو با طراحی صدفی را معرفی و عرضه کرده است. جدیدترین مدل دستگاه تاشو برند موتورولا گوشی موتو ریزر ۲۰۲۲ است که سال گذشته میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. 

image

رندر موتورولا ریزر پلاس

همانطور که می‌دانیم،‌ موتورولا در حال ساخت و توسعه نسل جدید گوشی تاشو خود است که موتورولا ریزر پلاس نام خواهد داشت. ماه فوریه سال جاری بود که این گوشی در تصاویر رندری دیده شد و طراحی پنل پشتی آن فاش شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، موتورولا ریزر پلاس در گواهی FCC لیست شد و جزئیات مربوط به حجم باتری و سرعت شارژ آن فاش شد. 

طبق لیست گواهی FCC، موتورولا ریزر پلاس با شناسه مدل XT2321 عرضه خواهد شد و از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، در لیست FCC ذکر شده است که گوشی تاشو موتورولا به باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. برای مقایسه،‌ موتو ریزر ۲۰۲۲ با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار شد. اخیرا گزارشی ادعا کرد که موتورولا ریزر پلاس از سرعت شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. لیست گواهی FCC اما تایید کرد که این گوشی تاشو با شارژ ۳۳ واتی همراه خواهد شد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که یکی از ویژگی‌های برجسته موتورولا ریزر پلاس نمایشگر کاور بزرگ آن است چرا که شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که گوشی تاشو موتورولا به نمایشگر خارجی ۳٫۷ اینچی مجهز خواهد بود. نمایشگر کاور موتورولا ریزر پلاس حتی از نمایشگر خارجی ۳٫۲۶ اینچی اوپو فایند N2 فلیپ نیز بزرگ‌تر است.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)