خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند!

بازی‌های رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند!

سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه آوریل ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است.
۱۴۰۲/۱/۱۰

شرکت سونی در امروز لیست بازی‌های رایگان ماه آوریل ۲۰۲۳ برای سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است. این بازی‌ها، شامل Sackboy: A Big Adventure، Meet Your Maker و Tails of Iron هستند. هر سه عنوان ذکر شده از تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین) به طور رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفته و خوشبختانه، کاربران می‌توانند هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ آنها را به آرشیو خود اضافه کنند.

image

 

معروف‌ترین بازی در این لیست، Sackboy: A Big Adventure بوده که در واقع یک اسپین-آف از سری محبوب Little Big Planet به حساب می‌آید. این بازی در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شد و همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم؛ کاربران پلاس به هر دو نسخه آن دسترسی دارند. این بازی در واقع برداشت Little Big Planet از فرمول Super Mario 3D World بوده و در آن شاهد پلتفرمینگ جذاب، طراحی لول‌های مثال زدنی و یک موسیقی متن به یاد ماندنی هستیم. این بازی به صورت کو-آپ با حداکثر چهار نفر نیز قابل تجربه بوده و برای والدینی که قصد بازی با کودکان خود را دارند؛ بسیار مناسب است.

image

 

گزینه بعدی این لیست یا همان Tails of Iron، بیشتر برای افرادی ساخته شده که به دنبال بازی‌های چالش برانگیز هستند. در این بازی نقش آفرینی دو بعدی، بازیکنان نقش یک موش به نام «رجی» را ایفا می‌کنند که قصد نجات سرزمین خود از قورباغه‌هایی بدجنس را دارد! سیستم مبارزه این بازی، بسیار دشوار بوده و حتی بازیکنان با تجربه در این ژانر را نیز به چالش می‌کشد.

image

 

در نهایت، بازی Meet Your Maker را داریم که یک عنوان کاملا جدید بوده و قرار است تا از روز ۴ آوریل (۱۵ فروردین) منتشر شود. کاربران پلی استیشن پلاس، این بازی را در روز اول به طور رایگان دریافت خواهند کرد. این بازی با محوریت ساخت دژ‌ها و قلعه‌ها و همچنین حمله به آنها ساخته شده است. کاربران می‌توانند تا قلعه خود را طراحی کرده و سایر دوستان خود را برای حمله به آن دعوت کنند یا حتی به قلعه‌های دیگران به صورت تکی یا کوـآپ حمله کنند.

اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه مارس را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز تا روز ۴ آوریل برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود زمان باقی مانده است. بازی‌های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس شامل Battlefield 2042، Minecraft Dungeons و Code Vein هستند.

image

 

درباره بازی‌های رایگان ماه آوریل ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، پس از ادغام پلی استیشن پلاس با پلی استیشن ناو، از کیفیت بازی‌های رایگان رده «اسنشال» این سرویس کاسته شده یا همچنین از آنها رضایت دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)