خانهاخبار
بازار گوشی‌های تاشو تا سال ۲۰۲۷ رشد بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد

بازار گوشی‌های تاشو تا سال ۲۰۲۷ رشد بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد

موسسه IDC پیش‌بینی کرد که در سال ۲۰۲۷ حدود ۴۸٫۱ میلیون دستگاه گوشی تاشو روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۱۱

بازار گوشی‌های تاشو در چند سال اخیر با رشد نسبتا خوبی مواجه بوده است و این دسته از محصولات موفق به جلب نظر طیف بیشتری از کاربران شده‌اند. با این وجود، عرضه و فروش گوشی‌های تاشو به هیچ وجه قابل مقایسه با بازار گوشی‌های استاندارد نیست. حالا اما به نظر می‌رسد شرایط برای بازار گوشی‌های تاشو در آینده بهبود قابل توجهی خواهد داشت. در این راستا، موسسه آماری و تحلیلی IDC پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۷ حدود ۴۸٫۱ میلیون واحد از گوشی‌های تاشو فولد و فلیپ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. 

براساس گزارش وبسایت IDC، نرخ رشد سالانه گوشی‌های تاشو در بازه زمانی سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۷ برابر با ۲۷٫۶ درصد خواهد بود که حدود ۱۰ برابر بیشتر از رشد سالانه گوشی‌های استاندارد در بازه زمانی مشابه است. برای مقایسه، نرخ رشد سالانه گوشی‌های هوشمند استاندارد در بازه سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۷ حدود ۲٫۱ درصد خواهد بود. 

image

گزارش وبسایت IDC ادعا می‌کند که گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۷ حدود ۳٫۵ درصد از سهم بازار را در اختیار خواهند داشت که در مقایسه با سهم ۱٫۲ درصدی سال ۲۰۲۲ پیشرفت قابل توجهی محسوب می‌شود. به علاوه،‌ پیش‌بینی شده است که بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۷ به ارزش ۴۲ میلیارد دلاری دست پیدا خواهد کرد.

در نهایت، گزارش IDC اذعان داشته است که با توجه به عرضه گوشی‌های تاشو مختلف از برندهای حاضر در بازار حدود ۲۱٫۴ میلیون واحد گوشی تاشو در سال ۲۰۲۳ به فروش خواهد رسید. در حال حاضر،‌ سامسونگ برند اصلی و پرفروش بازار گوشی‌های تاشو است و اکثر محصولات تاشو عرضه شده متعلق به غول فناوری کره جنوبی است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)