خانهاخبار
ایسوس راگ فون 7 در تصاویر واقعی دیده شد

ایسوس راگ فون 7 در تصاویر واقعی دیده شد

گوشی جدید گیمینگ ایسوس با زبان طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۱۰

ایسوس قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل مصادف با ۲۴ فروردین از نسل جدید سری گوشی‌های گیمینگ خود موسوم به سری راگ فون ۷ رونمایی کند. در این راستا،‌ اخیرا لیست مشخصات فنی نسخه استاندارد این سری یعنی ایسوس راگ فون ۷ در دسترس کاربران قرار گرفت. با توجه به این موضوع، مشخص شد که راگ فون ۷ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. 

حالا اما افشاگری برجسته به نام SnoopyTech در گزارشی جدید تصاویر واقعی راگ فون ۷ را به اشتراک گذاشته است. براساس این تصاویر فاش شده، راگ فون ۷ از زبان طراحی مشابه نسل قبلی یعنی راگ فون ۶ بهره خواهد برد. در این راستا، پنل سفید رنگ این گوشی میزبان طراحی گرافیکی و حفره مخصوص نورپردازی است که قبلا در راگ فون ۶ نیز آن‌ها را دیده بودیم. به علاوه، این گوشی از سه دوربین بهره خواهد برد که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند. 

تصویر پنل جلویی ایسوس راگ فون ۷ حاشیه نسبتا زیاد نمایشگر این گوشی را نشان می‌دهد که در نگاه اول چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. دوربین سلفی نیز در سمت راست حاشیه بالایی نمایشگر جای گرفته است. از آن سو، دو اسپیکر این گوشی نیز در بخش‌های بالا و پایین بدنه قرار دارند. بخش پایین بدنه همچنین میزبان درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است. مطابق انتظار، کلید پاور و کلید‌های کنترل حجم صدا نیز در سمت راست بدنه دیده می‌شوند. 

مشخصات فنی احتمالی ایسوس راگ فون ۷

انتظار می‌رود گوشی جدید گیمینگ از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره ببرد. این نمایشگر همچنین میزبان سنسور اثرانگشت خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد شد. گوشی جدید ایسوس اخیرا با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد. البته این گوشی به احتمال زیاد در کانفیگ‌های بیشتری شامل حافظه رم ۱۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

ایسوس راگ فون ۷ احتمالا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. در پنل جلویی نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. منبع تغذیه راگ فون ۷ باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که راگ فون ۷ با اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری ROG UI روانه بازار خواهد شد. گوشی گیمینگ ایسوس با گواهی ضدآب و گرد‌و‌غبار IP54 همراه خواهد شد. به علاوه، شایعات اذعان داشته‌اند که راگ فون ۷ با قیمت پایه ۵۸۰ یورویی به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)