خانهاخبار
فروش موفق سری ردمی نوت همچنان ادامه دارد

فروش موفق سری ردمی نوت همچنان ادامه دارد

ردمی تنها در عرض ۳ ماه موفق به فروش بیش از ۲۰ میلیون واحد از سری ردمی نوت شده است.
۱۴۰۲/۱/۱۰

همانطور که می‌دانیم،‌ سری ردمی نوت یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین سری گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازار محسوب می‌شود. در این راستا، برند شیائومی اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که تا آن زمان حدود ۳۰۰ میلیون واحد از سری ردمی نوت به فروش رفته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ردمی ادعا کرد که سری ردمی نوت همچنان فروش بسیار موفقی را تجربه می‌کند. 

در طی رویداد معرفی از نسخه جدید سری ردمی نوت ۱۲ موسوم به ردمی نوت ۱۲ توربو بود که شیائومی رسما اعلام کرد که فروش جهانی سری ردمی نوت از حدود ۳۲۰ میلیون واحد فراتر رفته است. به عبارت دیگر، سری ردمی نوت تنها عرض ۳ ماه پیش از ۲۰ میلیون واحد فروش داشته است. 

image

این برند چینی همچنین اعلام کرد که ردمی نوت ۱۱ جزو ده گوشی پرفروش بازار در سال ۲۰۲۲ بوده است. طبق گزارش وبسایت تحلیلی Canalys، حدود ۱۸ میلیون واحد از ردمی نوت ۱۱ در سال گذشته روانه بازار شده است. در واقع، فروش این گوشی با محصولات پرچمدارهایی مانند آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس برابر بوده است. 

شایان ذکر است که علی‌رغم بالا بودن آمار فروش سری ردمی نوت، عرضه کلی این سری میان‌رده در سال ۲۰۲۲ کاهش چشمگیری داشته است. برای مقایسه، شیائومی در سال ۲۰۲۱ و تنها در عرض ۵ ماه حدود ۴۰ میلیون واحد از سری ردمی نوت را به فروش رسانده است. برخلاف سال‌های گذشته، شیائومی گوشی‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوتی را از سری ردمی نوت روانه بازار کرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که بازار گوشی‌های هوشمند به دلیل شرایط ناپایدار اقتصاد جهانی و مشکلات زنجیره تامین در وضعیت خوبی قرار ندارد. به علاوه، کاربران نیز تمایلی به خرید محصولات جدید ندارند و گوشی‌های فعلی خود را برای مدت زمان بیشتری نگه می‌دارند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)