خانهاخبار
موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

تصاویر رندری گوشی مجهز به قلم موتورولا طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.
۱۴۰۲/۱/۱۰

همانطور که می‌دانیم،‌ موتورولا در حال ساخت و توسعه نسل جدید گوشی مجهز به قلم خود است که موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ نام دارد. نسل اول این گوشی به نام موتو جی استایلوس در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و سپس نسخه دوم آن موسوم به موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ دو سال بعد عرضه شد. 

گوشی جدید موتورولا در ماه فوریه برای اولین بار در تصویری رندری دیده شد و حالا امروز نیز افشاگر برجسته و شناخته‌شده به نام ایوان بلس رندرهای جدید موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ را در اختیار کاربران قرار داده است. این تصاویر رندری موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ را در دو رنگ نشان می‌دهند. البته انتظار می‌رود این گوشی در رنگ‌بندی بیشتری نیز عرضه شود. 

براساس این رندرها،‌ موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ در پنل پشتی خود میزبان ماژول مربعی‌شکل است که در آن دو سنسور شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در پنل جلویی همچنین نمایشگر حفره‌دار جای گرفته است که حاشیه آن در بخش پایین دستگاه بیشتر از سایر قسمت‌ها است. حاشیه زیاد بخش پایین نمایشگر یک طراحی متداول در بین‌ گوشی‌های میان‌رده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که قسمت پایین موتو جی استایلوس ۲۰۲۳ توسط درگاه‌ USB-C،‌ جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، دریچه اسپیکر و محفظه قلم هوشمند احاطه شده است. طبق آنچه شایعات و گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند، گوشی جدید موتورولا در دو کانفیگ حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گوشی با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)