خانهاخبار
لنوو پایان کار سری گوشی‌های گیمینگ لیجن خود را تایید کرد!

لنوو پایان کار سری گوشی‌های گیمینگ لیجن خود را تایید کرد!

یکی از مقامات شرکت لنوو به تازگی اعلام کرده که این شرکت دیگر قصد عرضه گوشی جدیدی در سری گیمینگ «لیجن» را ندارد.
۱۴۰۲/۱/۹

پس از معرفی گوشی گیمینگ لنوو لیجن Y70 در ماه آگوست سال گذشته، این شرکت دیگر گوشی جدیدی را معرفی نکرد و حتی خبری از شایعات پیرامون محصولات جدید در سری گوشی‌های لیجن نیز نبود. این امر، موجب گمانه زنی‌های بسیاری درباره آینده گوشی‌های شرکت لنوو شد و اکنون نیز به نظر رسیده که کار گوشی‌های گیمینگ لنوو به پایان رسیده است.

image

 

یکی از مقامات این شرکت به تازگی منسوخ شدن سری گوشی‌های لیجن را در بیانیه‌ای تایید کرده است. این بیانیه که در پاسخ خبرگزاری Android Authority منتشر شده؛ به تغییرات در کسب و کار لنوو و یکپارچه سازی محصولات گیمینگ آنها اشاره می‌کند. سخنگوی شرکت لنوو در بیانیه خود چنین گفته است:

«شرکت لنوو در راستای اعمال تغییرات اساسی در کسب و کار خود و همچنین یکپارچه سازی بیشتر محصولات گیمینگ، تصمیم گرفته تا به تولید گوشی‌های گیمینگ اندرویدی لیجن پایان دهد. لنوو به عنوان یکی از پیشتازان صنعت گیمینگ، عزم راسخی برای پیشرفت این صنعت در فرم‌های متفاوت داشته و هدف ما این است تا به فعالیت در این راستا ادامه دهیم.»

image

 

با خروج لنوو از بازار گوشی‌های گیمینگ، طرفداران این دسته از گوشی‌ها انتخاب‌های کمتری داشته و حالا باید به سراغ گوشی‌های راگ فون ایسوس، سری نوبیا رد مجیک زد تی ای و یا سری بلک شارک شیائومی بروند. گوشی‌های گیمینگ لنوو لیجن دارای طراحی منحصر به فرد و امکانات خاصی مانند فن خنک کننده اختصاصی، پورت شارژ دوگانه و دوربین‌های سلفی مکانیکی بودند.

درباره پایان کار گوشی‌های لیجن لنوو چه می‌اندیشید؟ آیا آینده سایر گوشی‌های گیمینگ نیز به همین صورت بوده و یا عقیده دارید که این گوشی‌ها در سال‌های پیش رو محبوب‌تر می‌شوند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)