خانهاخبار
زمان رونمایی ویوو X فولد ۲ رسما تایید شد

زمان رونمایی ویوو X فولد ۲ رسما تایید شد

ویوو امروز در اعلامیه رسمی تایید کرد که گوشی تاشو جدید این برند در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۹

در چند وقت گذشته، اخبار و شایعات مختلفی پیرامون نسل جدید گوشی تاشو ویوو موسوم به ویوو X فولد ۲ در دسترس کاربران قرار گرفته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی امروز رسما عرضه این گوشی را تایید کرد. در این راستا، مدیر ارشد برند ویوو به نام Huang Tao اعلام کرد که ویوو X فولد ۲ در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

طبق این گزارش، گوشی تاشو جدید ویوو به نماد فناوری، نوآوری و پیشرفت محصولات چینی بدل خواهد شد که انتظار می‌رود در طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری از آن در اختیار کاربران قرار گیرد. 

image

ویوو X فولد پلاس

انتظار می‌رود ویوو X فولد ۲ به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود. به علاوه، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station در پستی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است اذعان کرده است این گوشی از دوربین اصلی با سنسور IMX866 سونی و لرزشگیر اپتیکال  بهره خواهد برد. به مانند دیگر گوشی‌های این برند، ویوو X فولد ۲ نیز از پردازشگر سیگنال تصاویر V2 برخوردار خواهد بود. با توجه به این موضوع، گوشی تاشو ویوو با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به کار رفته در ویوو X90 همراه خواهد بود. 

شایان ذکر است که ویوو X فولد ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد که آن را به یکی از گوشی‌های قدرتمند بازار بدل خواهد ساخت. هر دو نمایشگر داخلی و خارجی این گوشی میزبان سنسور اثرانگشت التراسونیک خواهد بود که آن را به اولین گوشی تاشو بازار با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر تبدیل می‌کند. تا به امروز،‌ تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند این سنسور امنیتی را با کلید پاور ادغام کرده‌اند. 

در نهایت باید اشاره کرد احتمالا به همراه ویوو X فولد ۲ دیگر گوشی تاشو این برند با طراحی صدفی که ویوو X فلیپ نام دارد نیز معرفی خواهد شد. حتی امکان دارد شاهد رونمایی از نسل جدید تبلت ویوو پد ۲ نیز باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)