خانهاخبار
بنچمارک آنتوتو خبر از عملکرد پردازشی قدرتمند ویوو X فولد ۲ می‌دهد

بنچمارک آنتوتو خبر از عملکرد پردازشی قدرتمند ویوو X فولد ۲ می‌دهد

گوشی تاشو ویوو امروز در لیست آنتوتو قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.
۱۴۰۲/۱/۷

در چند وقت گذشته شایعاتی منتشر شده است که اذعان داشته‌اند برند ویوو در حال توسعه و ساخت یک گوشی تاشو جدید موسوم به ویوو X فولد ۲ است که به عنوان نسخه نسل جدید ویوو X فولد روانه بازار خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود گوشی تاشو ویوو در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شود و تا به امروز نیز جزئیات مختلفی این مشخصات فنی این دستگاه فاش شده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویوو X‌ فولد ۲ به تازگی در بنچمارک آنتوتو ثبت شد و نتیجه عملکرد پردازشی آن لو رفت. 

image

نسل جدید گوشی  تاشو ویوو عملکرد حیرت‌انگیزی را از خود در بنچمارک آنتوتو نشان داده است. طبق لیست این بنچمارک، ویوو X فولد ۲ موفق به کسب امتیاز کلی ۱۳۱۸۰۹۲ شده است. با نگاهی دقیق‌تر، این گوشی در تست‌های پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی به ترتیب امتیازهای ۲۸۸۲۴۶ و ۵۷۹۹۸۲ را کسب کرده است. در آزمون حافظه، ویوو X فولد ۲ امتیاز ۲۵۶۰۰۴ را به خود اختصاص داده است. این گوشی همچنین در آزمون تجربه کاربری کار خود را با امتیاز ۱۹۳۸۶۰ به پایان رسانده است. با کسب این نتایج، ویوو X فولد ۲ در زمره قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و تاشو بازار قرار می‌گیرد و قادر است از پس همه تسک‌های پردازشی برآید. 

لیست آنتوتو همچنین تایید کرد که ویوو X فولد ۲ با شناسه مدل PD2266 روانه بازار خواهد شد و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. نسخه‌ای که از این گوشی در این بنچمارک دیده شده است از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 بهره می‌برد. نرم‌افزار ویوو X فولد ۲ اندروید ۱۳ است که با رابط کاربری 3 OriginOS برای بازار چین همراه خواهد شد. در صورت عرضه جهانی، ویوو X فولد ۲ با رابط کاربری FuntouchOS 13 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

image

شایان ذکر است که براساس شایعات قبلی می‌دانیم ویوو X‌ فولد ۲ احتمالا به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد بود. نمایشگر امولد E6 داخلی گوشی نیز ۸ اینچی خواهد بود و از مشخصات فنی مانند رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، احتمال دارد سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر کاور ویوو X فولد ۲ قرار بگیرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فولد ۲ احتمالا در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX866 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. دو دوربین دیگر این گوشی تاشو نیز شامل لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی IMX663 می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)