خانهاخبار
اپل هفته قبل هدست واقعیت ترکیبی خود را به نمایش گذاشته است

اپل هفته قبل هدست واقعیت ترکیبی خود را به نمایش گذاشته است

بر طبق گزارش مارک گورمن، اپل هفته گذشته تعداد زیادی از مدیران ارشد خود را برای رویت هدست واقعیت ترکیبی خود گرد آورده است، رویدادی که می‌توان گفت عرضه این محصول نزدیکتر از آنچه است که تصور می‌کردیم.
۱۴۰۲/۱/۶

به گفته مارک گورمن افشاگر معروف، اپل هفته گذشته هدست واقعیت ترکیبی خود را در سالن استیو جابز برای ۱۰۰ مدیر بالا رده این شرکت به نمایش گذاشته است.

گورمن در جدیدترین خبرنامه Power On خود توضیح داده که این گردهمایی یک «نقطه عطف کلیدی» قبل از اعلام عمومی این هدست در ماه ژوئن (خرداد) محسوب می‌شود و هدف از این رویداد، گردآوری اعضای ارشد کارکنان اپل برای رویت پلتفرم اصلی بعدی این شرکت بوده است.

image

کانسپت هدست واقعیت ترکیبی اپل ساخته شده توسط دیوید لویس و مارکوس کین

مدیران ارشد اپل از سال ۲۰۱۸، هر ساله نگاهی به این هدست انداخته‌اند، اما این نمایش‌ها نگاه‌های محتاطانه‌ای به پیشرفت پروژه بوده، بدین معنی که از آن سال تاکنون نمایشی که هفته گذشته رخ داده، بی‌سابقه بوده و می‌توان گفت که چنین نمایش رسمی کامل و بزرگی با این ابعاد و تعداد دعوت شدگان، نشان از معرفی قریب‌الوقوع این محصول دارد و کاملا متفاوت با سال‌های گذشته است. طبق گزارش‌ها این رویداد اخیر که امروز خبر آن به بیرون درز کرده، از تمامی رویدادهای مرتبط سال‌های قبل در سالن استیو جابز، مهم‌تر بوده و می‌تواند به نتایج بزرگتری نیز منجر شود.

شاید دیگر وقت آن رسیده که بتوانیم رونمایی هدست واقعیت AR/VR اپل را از هر زمان دیگری نزدیکتر بدانیم و برای معرفی این محصول چه زمانی بهتر از WWDC 2023 در خرداد ماه.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)