خانهاخبار
شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس و نوت ۱۲ پرو 4G در راهند

شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس و نوت ۱۲ پرو 4G در راهند

به نظر می‌رسد که طبق اطلاعات به بیرون درز کرده، قرار است شاهد اضافه شدن حداقل دو مدل دیگر به گوشی‌های سری Redmi Note 12 شیائومی باشیم.
۱۴۰۲/۱/۶

سری شیائومی ردمی نوت ۱۲ در حال حاضر در صدر اخبار وجود دارد. این سری شامل ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس، ردمی نوت ۱۲ پرو، ردمی نوت ۱۲ و ردمی نوت ۱۲ 4G می شود. همچنین اخباری نیز در مورد ردمی نوت ۱۲ توربو دیده شده و ممکن است در واقع به لیستی که در بالا ذکر کردیم، حتی یک یا دو مدل دیگر هم اضافه شود. طبق برخی اطلاعات جدید به بیرون درز کرده، کاربران احتمال دارد که به زودی شاهد اضافه شدن حداقل دو مدل دیگر به این مجموعه باشند.

انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۲ اس دارای صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی از نوع امولد و رزولوشن +FHD با نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز باشد. پردازنده‌ای که در گزارش‌ها برای این گوشی ذکر شده مدیاتک هلیو G96 است که قدرت آن را تامین خواهد کرد که البته یک تراشه 4G LTE است. نوت ۱۲ اس احتمالا دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و یک دوربین مکمل دیگر خواهد بود که اطلاعاتی از مورد سوم در دست نیست.

image

رندرهای Redmi Note 12S و Note 12 Pro 4G

از طرف دیگر شایعات ردمی نوت ۱۲ پرو 4G را داریم. همانطور که از نام آن پیداست، احتمالا یک نسخه سبک از ردمی نوت ۱۲ پرو خواهد بود و این بدان معناست که  همان صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی +FHD امولد را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی از برادر بزرگتر خود به ارث خواهد برد. انتظار می‌رود که نوت ۱۲ پرو 4G از چیپست اسنپدراگون 732G استفاده کند. در مورد دوربین هم ممکن است شاهد کمی تفاوت با نسخه اصلی آن باشیم و این گوشی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز سوم مکمل استفاده کند.

چیزی که مشخص است، این است که عرضه این مدل‌های جدید قریب‌الوقوع است و چیزی نمانده تا بتوانیم به طور رسمی تمامی ویژگی‌های این گوشی‌ها را متوجه شویم و ببینیم که شیائومی برای این مدل‌ها چه تدارک دیده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)