خانهاخبار
گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر در راه است!

گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر در راه است!

گزارشی غیر رسمی ادعا می‌کند که گوشی تاشو سامسونگ با سه نمایشگر در طی سال جاری معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۵

در طی رویداد CES سال جاری بخش Samsung Display یک گوشی مفهومی تاشو را معرفی کرد که از سه نمایشگر بهره می‌برد. در واقع، این فرم فکتور جدید از دو لولای تاشونده و سه نمایشگر برخوردار است. حالا به تازگی گزارشی ادعا کرده است که غول فناوری کره جنوبی در حال ساخت و توسعه گوشی تاشو با سه نمایشگر موسوم به Tri-Fold است که احتمالا در طی سال جاری میلادی رونمایی و عرضه خواهد شد. 

این خبر برای طرفداران گوشی‌های تاشو بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود چرا که در طی چند سال گذشته تنها شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو استاندارد با یک لولا و دو نمایشگر بوده‌ایم. در حال حاضر جزئیات فنی و طراحی این گوشی جدید نامشخص است ولی با توجه به فرم فکتور نوآورانه آن می‌تواند انتظار داشت که محصول تاشو جدید سامسونگ با استقبال خوب کاربران مواجه شود. 

image

شایان ذکر است که گوشی Tri-Fold سامسونگ در صورت عرضه باعث پیشرفت چشمگیر فناوری گوشی‌های تاشو خواهد شد و قادر است که مرزهای توسعه‌ طراحی دستگاه‌های تاشو را گسترش دهد. البته توسعه این گوشی هیجان‌انگیز قطعا هزینه زیادی برای برند برجسته کره جنوبی خواهد داشت و به احتمال زیاد این گوشی در ابتدا با برچسب قیمتی بسیار زیادی روانه بازار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که این گزارش ضمن تایید شایعات قبلی اذعان داشته است که نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ موسوم به گلکسی اس ۲۳ FE در سال جاری عرضه نخواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)