خانهاخبار
ردمی A2 و ردمی A2 پلاس برای بازارهای جهانی معرفی شدند

ردمی A2 و ردمی A2 پلاس برای بازارهای جهانی معرفی شدند

گوشی‌های پایین‌رده جدید شیائومی امروز در سکوت کامل خبری رونمایی شدند.
۱۴۰۲/۱/۵

شیائومی دیروز سری ردمی نوت ۱۲ شامل چهار مدل ردمی نوت ۱۲ 4G، ردمی نوت ۱۲ 5G، ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس را برای بازارهای جهانی معرفی کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی امروز دو گوشی دیگر را نیز معرفی کرد که محصولاتی پایین‌رده با برچسب قیمتی مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. این دو گوشی جدید که ردمی A2 و ردمی A2 پلاس نام دارند در حال حاضر در وبسایت جهانی شیائومی ثبت شده‌اند. 

شایان ذکر است که اکثر مشخصات فنی دو گوشی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس مشابه یکدیگر است و مدل پلاس تنها به سنسور اثر انگشت مجهز است در حالی که ردمی A2 از این قابلیت کاربردی بی‌بهره است. 

ردمی A2 / ردمی A2 پلاس

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی A2 و ردمی A2 پلاس از نمایشگر ۶٫۵۲ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۶۰۰ در ۷۰۰ بهره می‌برند. قلب تپنده این دو گوشی تراشه مدیاتک هلیو G36 است که با دو نسخه حافظه رم ۲ و ۳ گیگابایتی و یک مدل حافظه داخلی قابل افزایش ۳۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰ واتی تامین خواهد شد. 

پنل پشتی ردمی A2 و ردمی A2 پلاس میزبان دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز به صورت ناچ قطره‌ای در نمایشگر جای گرفته است. خوشبختانه گوشی‌های جدید ردمی با آداپتور شارژ ۱۰ واتی روانه بازار خواهند شد. شارژ این دو گوشی نیز از طریق درگاه microUSB انجام می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی A2 و ردمی A2 پلاس با اندروید ۱۲ نسخه Go در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. ناگفته نماند که گوشی‌های پایین‌رده شیائومی مطابق انتظار از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کنند. از دیگر مشخصات فنی ردمی A2 و ردمی A2‌ پلاس می‌توان از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نام برد. این دو گوشی همچنین در سه رنگ آبی،‌ مشکی و سبز عرضه خواهند شد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)