خانهاخبار
اجزای داینامیک آیلند در آیفون ۱۵ متفاوت خواهند بود

اجزای داینامیک آیلند در آیفون ۱۵ متفاوت خواهند بود

طبق گزارش جدیدی که مینگ چی کو منتشر کرده، اپل قرار است جای سنسور مجاورت را تغییر دهد.
۱۴۰۲/۱/۵

امسال همه آیفون‌های سری ۱۵ دارای داینامیک آیلند خواهند بود که بریدگی‌های حفره‌ای و کپسولی شکل را در بالای صفحه نمایش یکسان می‌کند، اما این تنها تغییر در این قسمت نخواهد بود و به نظر می‌رسد تغییرات دیگری نیز در این اجزا رخ دهد.

image

 

بر اساس توییت جدید مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل، حسگر مجاورت در سری آیفون ۱۵ به جای قرار گرفتن در زیر آن، در داخل ناحیه داینامیک آیلند یکپارچه خواهد شد.

در آیفون ۱۴ پرو، سنسور مجاورت در زیر نمایشگر (خارج از داینامیک آیلند) قرار دارد. در سری آیفون ۱۵ این سنسور قرار است در مجاورت داینامیک آیلند تعبیه شود در حالی که نیازی نیست تا نگران اندازه داینامیک آیلند بود، زیرا این ناحیه به دلیل مذکور قرار نیست بزرگتر شود.

سنسور مجاورت وظیفه‌اش این است تا تشخیص دهد که کاربر گوشی را روی گوش خود نگه داشته و صفحه نمایش را خاموش کند. این امکان وجود دارد که جابجایی محل حسگر به بهبود فیس آیدی مرتبط باشد، اما همانطور که کو گفته، بعید است که این تغییر در ظاهر یا عملکرد داینامیک آیلند تفاوتی ایجاد کند. صرف نظر از این موضوع، این تغییر در اجزای مذکور ممکن است صرفا برای کاهش هزینه‌ها ایجاد شده باشد.

به علاوه کو گفته که شرکت Finisar تامین کننده اپل، سنسورهای مجاورت طول موج ۹۴۰ نانومتری را در مقایسه با ۱۳۸۰ نانومتری آیفون ۱۴ پرو، به اپل ارایه خواهد کرد. بر اساس اطلاعات دیگری که توسط MacRumors منتشر شده، سنسور مجاورت جدید اکنون بخشی از ماژول Single Pearl با نام رمز «Sphinx» است.

انتظار می‌رود اپل طبق معمول سری آیفون ۱۵ را در کنار اپل واچ‌های جدید در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)