خانهاخبار
ردمی نوت ۱۲ توربو به نمایشگر ۱۲ بیتی با فناوری HDR10 پلاس مجهز خواهد بود

ردمی نوت ۱۲ توربو به نمایشگر ۱۲ بیتی با فناوری HDR10 پلاس مجهز خواهد بود

جدیدترین تیزر رسمی برند شیائومی به ذکر جزئیات فنی نمایشگر ردمی نوت ۱۲ توربو پرداخته است.
۱۴۰۲/۱/۵

همانطور که قبلا رسما تایید شده بود، گوشی جدید شیائومی موسوم به ردمی نوت ۱۲ توربو در تاریخ ۲۸ مارس مصادف با ۸ فروردین معرفی خواهد شد. غول فناوری چینی تا به امروز بخشی از مشخصات فنی این گوشی را در قالب تیزرهایی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، شیائومی امروز با انتشار تیزری جزئیات فنی نمایشگر ردمی نوت ۱۲ توربو را اعلام کرد. 

طبق تیزر رسمی شیائومی،‌ ردمی نوت ۱۲ توربو به نمایشگر اولد با عمق رنگی ۱۲ بیتی مجهز خواهد بود. این نمایشگر از صددرصد فضای رنگی DCI-P3 و تنظیم روشنایی ۱۹۲۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ردمی نوت ۱۲ توربو قادر است ۶۸٫۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد و با گواهی HDR10 پلاس نیز همراه شده است. 

image

شیائومی دیروز تایید کرد که حاشیه نمایشگر ردمی نوت ۱۲ توربو از حاشیه نمایشگر آیفون ۱۴ کمتر خواهد بود. به طور دقیق، حاشیه نمایشگر بخش بالا و پایین گوشی جدید ردمی به ترتیب برابر با ۱٫۹۵ و ۲٫۲۲ میلی‌متر است در حالی که حاشیه نمایشگر طرفین به ۱٫۴۲ میلی‌متر می‌رسد. به لطف حاشیه نمایشگر بسیار باریک، حدود ۹۳٫۴۵ درصد از پنل جلویی توسط نمایشگر اشغال شده است. همچنین ردمی نوت ۱۲ توربو با وزن ۱۸۱ گرمی و ضخامت ۷٫۹ میلی‌متری یک گوشی خوش‌دست خواهد بود. 

image

شایان ذکر است که ردمی نوت ۱۲ توربو از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو بهره خواهد برد که با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه خواهد شد. ردمی ادعا کرده است که سیستم خنک‌کننده اتاق بخار به کار رفته در این گوشی عملکرد بسیار خوبی در دفع حرارت حاصل از فعالیت‌های تراشه خواهد داشت. به علاوه، ردمی نوت ۱۲ توربو از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. منبع تغذیه این میان‌رده قدرتمند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی خواهد بود. شیائومی همچنین اعلام کرد که ردمی نوت ۱۲ توربو در یک نسخه قدرتمند با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی نیز روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)