خانهاخبار
ایرپادز پرو با پورت USB-C در راه است!

ایرپادز پرو با پورت USB-C در راه است!

«مینگ-چی کو» به تازگی اعلام کرده که اپل قصد عرضه ایرپادز پرو نسل دوم به همراه پورت USB-C را دارد.
۱۴۰۲/۱/۴

به ادعای «مینگ-چی کو» که از تحلیل‌گران فعال دنیای تکنولوژی است؛ شرکت اپل قصد عرضه ایرپادز پرو نسل دومی به همراه پورت USB-C در سه ماهه دوم یا سوم امسال را دارد. نسل دوم ایرپادز پرو که دارای کیسی با پورت لایتنینگ است؛ در سپتامبر ۲۰۲۲ روانه بازار شد.

image

 

در این نسل جدید از ایرپادز پرو، احتمالا تنها شاهد تغییر پورت شارژ محصول هستیم و خبری از تغییرات سخت افزاری نخواهد بود. آقای «کو» باور دارد که اشارات دیده شده در نسخه آزمایشی iOS 16.4 به نسخه‌ای از ایرپادز پرو با شماره مدل متفاوت، در واقع مربوط به نسخه USB-C این ایرفون‌های بی‌سیم است.

آپگرید‌های میان نسلی برای سری ایرپادز پرو، امر تازه‌ای نیست. اپل در سال ۲۰۲۱ نیز نسخه‌ای از نسل اول ایرپادز پرو به همراه کیس شارژی با پشتیبانی از مگ‌سیف را روانه بازار کرد. این نسخه که دو سال پس از عرضه ایرپادز پرو در دسترس کاربران قرار گرفت؛ سخت افزار متفاوتی را به همراه نداشت و عملکرد آن دقیقا مشابه نسخه‌های اولیه این ایرفون‌های بی‌سیم بود.

ایرپادز پرو نسل دوم به همراه تغییراتی کاربردی مانند کیس دارای خروجی اسپیکر، جایگاه اتصال بند، چیپ U1 با پشتیبانی از سرویس Find My و پشتیبانی از شارژر اپل واچ معرفی شد و در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار گرفت.

image

 

اپل قصد داشته تا در سری آیفون ۱۵ که در امسال معرفی می‌شوند؛ سرانجام پورت لایتنینگ را کنار گذاشته و از پورت USB-C استفاده کند. بنابراین، عرضه ایرپادز پرو با پورت شارژ مشابه نسل جدید آیفون، چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. این شرکت به مرور در حال استفاده گسترده‌تر از پورت USB-C بوده و برای مثال، در سال گذشته استفاده از پورت لایتنینگ برای ریموت سیری اپل تی وی را کنار گذاشت و آن را پورت USB-C جایگزین کرد.

آقای «کو» همچنین گفته که این شرکت برنامه خاصی برای عرضه نسل دوم یا سوم ایرپادز معمولی به همراه پورت USB-C را ندارد؛ بنابراین به نظر رسیده که تا زمان عرضه نسل چهارم ایرپادز، خبری از ایرپادز با پورت USB-C نخواهد بود.

image

 

درباره احتمال عرضه ایرپادز پرو نسل دوم به همراه پورت USB-C چه فکر می‌کنید؟ آیا اپل واقعا این کار را انجام داده یا تنها با شایعه‌ای دیگر روبرو هستیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)