خانهاخبار
کاربران اپل موزیک از یک مشکل عجیب در این برنامه خبر داده‌اند

کاربران اپل موزیک از یک مشکل عجیب در این برنامه خبر داده‌اند

مشکل پیش آمده از اواخر بهمن ماه ۱۴۰۱ شروع شده و اپل هنوز هم عکس‌العملی رسمی به آن نشان نداده است.
۱۴۰۲/۱/۴

به نظر می‌رسد که اپل موزیک باعث نگرانی‌های جدی در مورد حفظ حریم خصوصی برای برخی از کاربران شده است، این موضوع با شکایات متعددی در Reddit شروع شد که در مورد پلی لیست‌های افراد دیگر که به طور تصادفی در کتابخانه‌های موسیقی آنها در برنامه اپل موزیک ظاهر می‌شدند.

یکی از کاربران Reddit که در مورد این موضوع با نشریه MacRumors تماس گرفته است، گزارش‌های کاربران مختلف را از ظاهر شدن پلی لیست‌های عجیب و غریب در اپل موزیک را جمع‌آوری کرده است؛ پلی لیست‌هایی که آن کاربران آنها را نمی‌شناسند و متعلق به آنها نیست.

image

 

در برخی موارد، گزارش شده که لیست‌های پخش ناشناخته با پلی لیست‌های موجود خود کاربران ادغام شده است؛ اما در مواردی دیگر لیست پخش کاربران ناپدید شده یا با لیست‌های ناشناس جایگزین شده است.

برخی از کاربران نسبت به هک شدن حساب‌های اپل خود ابراز نگرانی کرده‌اند، اما دلیل احتمالی این موضوع، یک مشکل نامشخص در سرور آیکلود اپل است. لغو همگام‌سازی و سپس همگام‌سازی مجدد آیکلود برای برنامه اپل موزیک، برای تعداد کمی از کاربران این مشکل را حل کرده است، اما شواهد نشان می‌دهد که این راه حل برای همه کارآمد نبوده است.

بر اساس گزارش‌ها مشکل مذکور فقط در آیفون ایجاد شده است و در مورد macOS چنین چیزی گزارش نشده است. گزارش‌های کاربران در رابطه با این مشکل به اواسط فوریه (بهمن ۱۴۰۱) بازمی‌گردد که نشان می‌دهد این مشکل می‌تواند مربوط به انتشار iOS 16.3.1 باشد که شامل رفع اشکال برای تنظیمات آیکلود بود.

برخی از کاربران برای حل این مشکل با پشتیبانی اپل تماس گرفته‌اند، اما هیچ‌کدام اظهار نکرده‌اند که این موضوع حل شده است. این مشکل یادآور یکی دیگر از باگ‌های آیکلود است که سال گذشته رخ داد و در آن برخی از کاربران گزارش دادند که ویدیوها و تصاویر افراد غریبه در کتابخانه عکس آنها ظاهر می‌شود؛ حالا شاهد آن هستیم که این موضوع در مورد پلی لیست در اپل موزیک رخ داده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)