خانهاخبار
هواوی واچ آلتیمیت با نمایشگر ۱٫۵ اینچی رسما رونمایی شد

هواوی واچ آلتیمیت با نمایشگر ۱٫۵ اینچی رسما رونمایی شد

ساعت جدید هواوی تا عمق ۱۰۰ متری آب دوام می‌آورد و به شیشه سفایر مجهز است.
۱۴۰۲/۱/۳

رویداد بزرگ هواوی برای رونمایی از محصولات جدید و پرچمدار این برند چینی برگزار شد که در طی آن شاهد رونمایی از ساعت جدید این برند موسوم به هواوی واچ آلتیمیت بودیم. این ساعت هوشمند از نظر مشخصات فنی بالاتر از ساعت‌هایی مانند هواوی واچ جی‌تی ۳ پرو قرار می‌گیرد و از ویژگی‌های منحصر به فردی مانند جنس بدنه مستحکم و مقاومت تا عمق ۱۰۰ متری آب بهره می‌برد. به لطف مقاومت بسیار بالای هواوی واچ آلتیمیت در زیر آب، پوشیدنی جدید غول فناوری چینی دستگاهی ایده‌ال برای غواص‌ها محسوب می‌شود. 

image

طبق اعلام رسمی، هواوی واچ آلتیمیت از نمایشگر بزرگ دایره‌ای ۱٫۵ اینچی LTPO امولد بهره می‌برد که از نرخ نوسازی بین ۱ هرتز تا ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه این ساعت باتری ۵۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ و در استفاده معمولی تا ۱۴ روز کاربران را همراهی می‌کند. به علاوه، هواوی ادعا کرده است که در صورت استفاده سنگین عمر باتری به حدود ۸ روز می‌رسد که البته همچنان رقم بسیار خوبی به حساب می‌آید. هواوی واچ آلتیمیت از شارژ بی‌سیم Qi‌ پشتیبانی می‌کند که ساعت را تنها در عرض ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند. 

image

شایان ذکر است هواوی واچ آلتیمیت از سنسورهای سلامتی معمول مانند ضربان قلب،‌ کنترل میزان اکسیژن خون و الکتروکاردیوگارم (ECG) برخوردار است. هواوی واچ آلتیمیت با ۱۶ ساختار ضدآب همراه شده است که کارآیی ساعت در فشار زیاد آب‌ عمیق را تضمین می‌کند. در این راستا، پوشیدنی هواوی موفق به ثبت استاندارد ضد آب ISO 22810 و گواهی محصول EN13319 شده است که براساس آن‌ها هواوی واچ آلتیمیت می‌تواند به مدت ۲۴ ساعت در عمق ۱۰۰ متری آب دوام بیاورد. 

هواوی واچ آلتیمیت از قابلیتی به نام Expedition Mode بهره می‌برد که برای افراد علاقه‌مند به گردش و گشت‌و‌گذار بسیار کارآمد است. این ویژگی جدید از سیستم مکان‌یابی GNSS دوفرکانسه بهره می‌برد که اطلاعات دقیق مکان کاربر را نمایش می‌دهد و نقطه‌گذاری‌های مخصوص برای پیدا کردن مسیر را انجام می‌دهد. به علاوه، کاربر می‌تواند با این قابلیت اکسیژن خون خود را به طور منظم چک کند که برای ورزش‌های در ارتفاع زیاد مانند کوه‌نوردی و صعود بسیار مناسب است. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که بدنه فلزی هواوی واچ آلتیمت برپایه عنصر زیرکونیم ساخته شده است در حالی که حاشیه نمایشگر این ساعت از جنس سرامیک است. خود نمایشگر نیز توسط شیشه سفایر محافظت می‌شود که انتظار می‌رود مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. این ساعت از تاریخ ۳ آوریل مصادف با ۱۴ فروردین برای بازارهای اروپایی و انگلستان عرضه خواهد شد. هواوی واچ آلتیمیت در دو مدل Expedition Black‌ با بند پلاستیکی و Voyage Blue با بند فلزی روانه بازار خواهد شد. قیمت این دو مدل در بازار چین با تبدیل ارز برابر با ۸۸۰ دلار و ۱۰۲۵ دلار خواهد بود. قیمت نسخه بازار جهانی هواوی واچ آلتیمیت نیز در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)