خانهاخبار
iOS 16.4 ویژگی تشخیص تکرار عکس‌ها را گسترش خواهد داد

iOS 16.4 ویژگی تشخیص تکرار عکس‌ها را گسترش خواهد داد

در این نسخه قرار است به جز ویژگی‌های متعدد دیگر، اپل قابلیت تشخیص عکس‌های تکراری را به کتابخانه عکس مشترک آیکلود گسترش دهد.
۱۴۰۲/۱/۳

علاوه بر ایموجی‌های جدید، نوتیفیکیشن‌های داخل سافاری و طیف وسیعی از ویژگی‌های دیگر، بروزرسانی iOS 16.4 پشتیبانی از شناسایی تصاویر تکراری را هم به کتابخانه عکس مشترک آیکلود گسترش می‌دهد.

با iOS 16 اپل یک عملکرد تشخیص تکراری بودن را برای برنامه Photos اضافه کرد که موجب میشد تا اگر تصاویر تکراری دارید، برنامه عکس‌ها پوشه‌ای به نام «Duplicates» را در بخش آلبوم Utilities نمایش دهد که در آنجا می‌توانستید تمام تصاویر تکراری خود را با هم ادغام کنید.

image

 

در زمان عرضه این قابلیت، گزینه تشخیص عکس‌های تکراری برای «iCloud Shared Photo Library» کار نمی‌کرد، اما به نظر می‌رسد با بروزرسانی iOS 16.4 این موضوع حل خواهد شد. به گفته اپل، پس از نصب iOS 16.4 می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای تکراری را در کتابخانه عکس مشترک آیکلود شناسایی کنید و آنها را با هم ادغام کنید تا تصاویر اضافی غیرضروری را کاهش دهید.

iOS 16.4 قرار است تا هفته آینده برای عموم عرضه شود. این بروزرسانی همچنین شامل پشتیبانی VoiceOver برای نقشه‌ها در برنامه آب و هوا، رفع مشکلی که می‌تواند باعث عدم نمایش درخواست‌های Ask to Buy در دستگاه والدین شود، رفع اشکال ترموستات‌های سازگار با Matter، بهینه‌سازی اضافی برای ویژگی تشخیص تصادف در آیفون‌های سری ۱۴ و موارد خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)