خانهاخبار
ردمی نوت ۱۲ توربو با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد

ردمی نوت ۱۲ توربو با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد

جدیدترین مدل سری میان‌رده ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۸ فروردین معرفی خواهد شد.
۱۴۰۲/۱/۳

دیروز برند شیائومی با انتشار تیزرهایی به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه جدید سری ردمی نوت ۱۲ موسوم به ردمی نوت ۱۲ توربو در تاریخ ۲۸ مارس مصادف با ۸ فروردین معرفی خواهد شد. میان‌رده جدید شیائومی به اولین گوشی بازار بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو روانه بازار می‌شود این تراشه که سخت‌افزاری میان‌رده ولی قدرتمند محسوب می‌شود هفته گذشته معرفی شد. اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو قوی‌ترین تراشه سری اسنپدراگون ۷ است که تا به امروز ساخته شده است. در این راستا، به نظر می‌رسد ردمی نوت ۱۲ توربو از قدرت پردازشی بالاتری در مقایسه با دیگر مدل‌های سری ردمی نوت ۱۲ بهره می‌برد. 

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ردمی نوت ۱۲ توربو امروز در لیست گیک‌بنچ قرار گرفت و نتیجه آزمون‌های فنی آن مشخص شد. طبق لیست این بنچمارک، گوشی جدید ردمی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۲۱۳ و ۳۹۷۲ را به خود اختصاص داده است. جدا از تراشه این گوشی که به صورت رسمی اعلام شده است، لیست گیک‌بنچ تایید می‌کند ردمی نوت ۱۲ توربو با اندروید ۱۳ روانه بازار خواهد شد. به علاوه، نسخه‌ای که از گوشی ردمی که در این بنچمارک ثبت شده است به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی مجهز است ولی انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی در دسترس کاربران قرار بگیرد. 

image

شایان ذکر است که تا به امروز، ردمی نوت ۱۲ توربو در گواهی‌های متعددی مانند TENAA،‌ MIIT و CCC ثبت شده است. این گواهی‌ها فاش ساخته‌اند که میان‌رده جدید ردمی به مانند ردمی نوت ۱۲ پرو از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی نوت ۱۲ توربو احتمالا به نمایشگر اولد ۶٫۶۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. به علاوه، این گوشی به احتمال زیاد به اولین دستگاه سری ردمی نوت بدل می‌شود که از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. ساختار دوربین ردمی نوت ۱۲ توربو شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)