خانهاخبار
سامسونگ گلکسی M54 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما رونمایی شد

سامسونگ گلکسی M54 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رسما رونمایی شد

میان‌رده جدید سامسونگ از طراحی مشابه گلکسی A54 بهره می‌برد.
۱۴۰۲/۱/۳

هفته گذشته مدل جدید سری میان‌رده محبوب سامسونگ یعنی گلکسی A54 معرفی و روانه بازار شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده،غول فناوری کره جنوبی امروز در سکوت کامل خبری از میان‌رده دیگری موسوم به گلکسی M54 برای بازارهای خاورمیانه رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این گوشی نسخه‌ای از گلکسی A54 محسوب می‌شود. 

طبق اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی M54 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن تصویرر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر توسط محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. قلب تپنده این گوشی تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که با یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی قابل افزایش ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

image

پنل پشتی گلکسی M54 میزبان دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. انرژی موردنیاز فعالیت‌های پردازشی میان‌رده سامسونگ توسط باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌شود که از شارژ باسیم ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. 

شایان ذکر است طراحی گلکسی M54 در مقایسه با نسل قبلی تغییر زیادی پیدا کرده است و حالا شاهد حذف جزیره دوربین از این گوشی هستیم. در واقع، لنزهای دوربین گلکسی M54 به مانند گلکسی A54 به صورت جداگانه در بدنه قرار گرفته‌اند. نرم‌افزار این گوشی نیز اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI 5.1 است. گلکسی M54 همچنین در دو رنگ آبی تیره و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M54 در مقایسه با گلکسی A54 از نمایشگر بزرگ‌تر (۶٫۷ اینچی در برابر ۶٫۴ اینچی) و دوربین اصلی با رزولوشن بالاتر (۱۰۸ مگاپیکسل در برابر ۵۰ مگاپیکسل) برخوردار است. البته رزولوشن لنز فوق عریض این میان‌رده (۸ مگاپیکسل در برابر ۱۲ مگاپیکسل) و رزولوشن سنسور ماکرو آن (۲ مگاپیکسل در برابر ۵ مگاپیکسل) کاهش داشته است. در حال حاضر،‌ زمان عرضه و برچسب قیمت گلکسی M54‌ مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود به زودی سامسونگ این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)