خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو موفق به کسب امتیاز بالای یک میلیون در آنتوتو شد

ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو موفق به کسب امتیاز بالای یک میلیون در آنتوتو شد

گوشی جدید برند ریلمی که به تراشه میان‌رده کوالکام مجهز است عملکرد بسیار خوبی را در بنچمارک آنتوتو از خود نشان داده است.
۱۴۰۲/۱/۳

همانطور که می‌دانیم، برند ریلمی در حال ساخت و توسعه گوشی جدیدی به نام ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE است که سخت‌افزاری میان‌رده محسوب می‌شود. این گوشی تا به امروز در پلتفرم‌های بنچمارک مختلفی دیده شده و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE در بنچمارک شناخته‌شده آنتوتو قرار گرفته است و امتیازهای آن در چهار بخش مختلف این بنچمارک فاش شده است. 

طبق نتایج استخراج شده از بنچمارک آنتوتو، ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو امتیاز کلی ۱۰۰۹۱۲۷ را کسب کرده است که نتیجه بسیار خوبی برای یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود. برای مقایسه، امتیاز تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک در بنچمارک آنتوتو تنها اندکی بالاتر از تراشه میان‌رده جدید کوالکام است که بیانگر قدرت پردازشی بالا این تراشه است. 

image

به طور دقیق‌تر، ریلمی جی‌تی نئو ۵ در تست‌های پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی به ترتیب موفق به کسب امتیاز‌های ۲۵۵۲۴۶ و ۳۶۰۳۰۶ شده است. به علاوه، گوشی جدید ریلمی در آزمون مموری امتیاز ۲۱۲۸۱۰ را به خود اختصاص داده است. امتیاز این گوشی در بخش تجربه کاربری (UX) برابر با ۱۸۱۳۹۵ گزارش شده است. با نگاهی اجمالی به همه این اطلاعات، می‌توان انتظار داشت که تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو به کار رفته در ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE از پس همه نیازهای کاربران برآید. 

شایان ذکر است که نسخه ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE که در این بنچمارک دیده شده است از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x وحافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 3.1 بهره می‌برد. البته این گوشی به احتمال زیاد در کانفیگ‌های بیشتری نیز روانه بازار خواهد شد. به علاوه، ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE به نمایشگر با رزولوشن تصویر ۲۷۷۲ در ۱۲۴۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات قبلی اذعان داشته‌اند ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE از نمایشگر اولد و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی برخوردار خواهد بود. پنل پشتی این گوشی احتمالا میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)