خانهاخبار
مشخصات فنی هواوی میت X3 و تبلت هواوی میت پد ۱۱ ۲۰۲۳ فاش شد

مشخصات فنی هواوی میت X3 و تبلت هواوی میت پد ۱۱ ۲۰۲۳ فاش شد

افشاگری خوش‌سابقه به تازگی بخشی از مشخصات فنی محصولات موردانتظار هواوی را فاش ساخته است.
۱۴۰۲/۱/۲

همانطور که می‌دانیم، هواوی قرار است در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری هواوی P60 رونمایی کند. به همراه این سری پرچمدار، نسخه جدید گوشی تاشو این برند چینی یعنی هواوی میت X3 نیز معرفی خواهد شد. به علاوه، احتمال دارد تبلت جدید هواوی یعنی میت پد ۱۱ ۲۰۲۳ نیز در طی همین رویداد رونمایی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی گوشی تاشو هواوی میت X3 و تبلت هواوی میت پد ۱۱ ۲۰۲۳ فاش شده است.

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station در طی دو گزارش جداگانه به بررسی مشخصات فنی این دو محصول پرداخته است. طبق این گزارش، هواوی میت X3 از نمایشگر داخلی ۷٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از نمایشگر داخلی ۶٫۴۵ اینچی امولد برخوردار خواهد بود. 

image

پنل پشتی هواوی میت X3 احتمالا میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 خواهد بود که با یک سنسور پریسکوپی همراه خواهد شد. به علاوه، نسل جدید گوشی تاشو هواوی از شارژ بی‌سیم و گواهی ضدآب IPX8 نیز پشتیبانی خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های برجسته هواوی میت X3 لولای جدید آن است که قادر است گوشی را در زوایای مختلفی نگه دارد. منبع تغذیه این گوشی نیز باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده هواوی میت X3 تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که براساس اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک گیک‌بنچ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

image

این افشاگر در گزارشی دیگر ادعا کرده است که هواوی میت پد ۱۱ ۲۰۲۳ به نمایشگر ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. وظایف پردازشی در تبلت جدید هواوی برعهده تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۲٫۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. در آخر نیز Digital Chat Station اذعان داشته است که این تبلت در چهار رنگ بنفش، مشکی، آبی و سفید روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)