خانهاخبار
عرضه هوم پاد با صفحه نمایش به سال بعد موکول شد

عرضه هوم پاد با صفحه نمایش به سال بعد موکول شد

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ در آخرین اظهارات خود در مورد هوم پاد بازطراحی شده اپل، گفته که این شرکت به چند دلیل عرضه آن را به تعویق انداخته است.
۱۴۰۲/۱/۲

پروژه اپل برای طراحی اولین هوم پاد به صفحه نمایش، به عنوان بخشی از مجموعه اقدامات کاهش هزینه و تلاش برای کارآمدتر کردن عملکرد، تا سال آینده به تعویق افتاد.

مارک گورمن افشاگر معتبر، در جدیدترین قسمت خبرنامه Power On خود گفته که تاخیر در ساخت این دستگاه، به اپل امکان می‌دهد تا بودجه تحقیق و توسعه خود را به پروژه‌های مهم‌تری مانند هدست واقعیت ترکیبی اختصاص دهد.

image

 

این اقدام بخشی از استراتژی محدود کردن هزینه‌ها است که شرکت را قادر می‌کند تا یک ثبات نسبی در این اقتصاد بی‌ثبات داشته باشد و از کاهش نیروها و اخراج‌های زیادی که در سایر شرکت‌های فن‌آوری از جمله متا، آمازون، مایکروسافت و گوگل رخ داده، جلوگیری می‌کند.

گفته می شود که سایر اقدامات برای جلوگیری از اخراج کارکنان در این شرکت عبارت است از به تعویق انداختن پاداش برای تیم‌های همکاری، توقف استخدام در برخی تیم‌ها، محدود کردن بودجه و باز گذاشتن نقش‌های مسئولیتی به جای پر کردن آن‌ها هنگام ترک پست‌های خود.

زمان‌بندی هوم پاد دارای نمایشگر که توسط گورمن در این گزارش آمده، با پیش‌بینی اخیر مینگ چی کو تحلیلگر معروف اپل نیز مطابقت دارد که گفته بود این شرکت یک هوم پاد بازطراحی شده با نمایشگر ۷ اینچی را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد کرد.

در سال ۲۰۲۱ مارک گورمن برای اولین بار صحبت از این هوم پاد به همراه صفحه نمایش کرد و گفت که اپل در حال کار روی این دستگاه به همراه نمایشگر و دوربین است. در دراز مدت اعتقاد بر این است که اپل در حال تجدید نظر در استراتژی خانه هوشمند هود است و ظاهرا در حال توسعه یک اپل تی وی و هوم پاد ترکیبی است و همچنین یک هوم پاد با صفحه نمایش نصب شده بر روی یک بازوی رباتیک را هم در نظر دارد، اما نمی‌توان گفت که آیا همه این موارد باهم عرضه می‌شوند یا در نهایت یکی از آنها نهایی می شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)