خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۵ نمایشگر خارجی بزرگتری خواهد داشت

گلکسی زد فلیپ ۵ نمایشگر خارجی بزرگتری خواهد داشت

IceUniverse افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، به تازگی برخی مشخصات پرچم‌داران تاشوی آینده سامسونگ را افشا کرده است.
۱۴۰۲/۱/۲

با عرضه سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، حالا دیگر نگاه‌ها به پرچم‌داران متفاوت این شرکت، یعنی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ معطوف شده است. حال اخیرا افشاگر معروف IceUniverse برخی جزییات از مشخصات اولیه این گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

image

 

خبر مهم برای گلکسب زد فلیپ ۵ صفحه نمایش خارجی بزرگتر آن است که گفته می شود در اندازه ۳٫۴ اینچ عرضه خواهد شد. اگر این مضوع درست باشد، در واقع بزرگتر از پنل ۳٫۲۶ اینچی اوپو N2 فلیپ خواهد بود و نسبت تصویر 1:1.038 را به رخ هم‌رده‌های خود می‌کشد، یعنی یک مربع به تمام معنا. انتظار می‌رود صفحه نمایش داخلی هم دارای حاشیه‌های باریکتر باشد و از یک لولای جدید بهره ببرد که با سبک قطره‌ای آن همخوان شود و به مخفی کردن چین و چروک صفحه نمایش کمک بیشتری کند.

در مورد گلکسی زد فولد ۵ این گزارش تایید کرده نمایشگر ۶٫۲ اینچی آن نسبت به نسل قبلی خود حفظ خواهد شد. این دستگاه حدود ۰٫۲ میلی‌متر باریکتر خواهد بود، اما از یک لولای قطره‌ای مانند زد فلیپ ۵ نیز استفاده می‌کند تا چین و چروکش پنهان شود و شکاف را در هنگام حالت بسته، از بین ببرد. زد فولد ۵ باریکتر از مدل قبلی خود با ۱۳ میلی‌متر در حالت تا شده در مقایسه با ۱۵٫۸ میلی‌متر در زد فولد ۴ خواهد بود و این دستگاه نیز با وزن ۲۵۴ گرم سبکتر خواهد بود.

image

 

هردو دستگاه تاشوی آینده سامسونگ قرار است به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز شوند و گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IPX8 را نیز به همراه خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)