خانهاخبار
زمان رونمایی و طراحی هواوی Freebuds 5 رسما تایید شد

زمان رونمایی و طراحی هواوی Freebuds 5 رسما تایید شد

هدفون جدید هواوی با طراحی قطره‌ای همراه خواهد بود و در تاریخ ۳ فروردین معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۹

در فاصله تنها چند روز مانده به برگزاری رویداد هواوی برای رونمایی از محصولات این برند، امروز تیزری رسمی از نسل جدید هدفون پرمیوم هواوی موسوم به هواوی Freebuds 5 در دسترس کاربران قرار گرفت. این تیزر طراحی و تاریخ رونمایی این محصول صوتی جدید را تایید می‌کند. در این راستا، هدفون هواوی Freebuds 5 در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین و همراه با دیگر محصولات این برند مانند سری پرچمدار هواوی P60 و گوشی تاشو هواوی میت X3 رونمایی خواهد شد. 

image

تیزر رسمی هواوی Freebuds 5

براساس تیزر رسمی هواوی،‌ هدفون Freebuds 5 برخلاف ظاهر استوانه‌ای شکل نسل قبلی از طراحی مشابه قطره آب بهره خواهد برد. این تغییر طراحی برجسته احتمالا بیانگر تحولاتی در زمینه قطعات و اجزای سخت‌افزاری هدفون جدید هواوی خواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود Freebuds 5 از عملکرد بهتر و باتری بادوامی بهره ببرد. 

هواوی ادعا کرده است که در توسعه و ساخت هدفون Freebuds 5 موفق شده است به فناوری نوینی دست پیدا کند. به علاوه، هدفون جدید هواوی از استاندارد صدای Hi-Res Audio و HWA پشتیبانی می‌کند و قادر است صدای باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین طراحی نوین قطره‌ای به احتمال زیاد به دیگر مدل‌های سری Freebuds وارد خواهد شد. 

image

در حال حاضر، دیگر مشخصات فنی هدفون Freebuds 5‌ مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود در طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این محصول پرمیوم منتشر شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)