خانهاخبار
سری شیائومی پد ۶ احتمالا همراه با شیائومی ۱۳ الترا رونمایی خواهد شد

سری شیائومی پد ۶ احتمالا همراه با شیائومی ۱۳ الترا رونمایی خواهد شد

امروز گزارشی جدید ادعا کرد که محصولات پرمیوم جدید شیائومی به صورت همزمان معرفی خواهند شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید گوشی پرچمدار پرمیوم شیائومی موسوم به شیائومی ۱۳ الترا قرار است به زودی برای بازار چین معرفی شود. خوشبختانه برخلاف نسل قبلی، شیائومی ۱۳ الترا برای بازارهای جهانی نیز معرفی خواهد شد. در این راستا، این گوشی تا به امروز در گواهی‌های مختلفی دیده شده است و بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۳ الترا تنها محصول پرمیوم رویداد بعدی شیائومی نخواهد بود و سری شیائومی پد ۶ در طی رویداد آینده این برند چینی نیز معرفی خواهد شد. 

image

تصویر واقعی منتسب شیائومی پد ۶

وبسایت Xiaomiui در گزارش جدید خود ادعا کرده است که سری شیائومی پد ۶ به همراه گوشی شیائومی ۱۳ الترا در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. به علاوه، برخی از شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که گوشی پرمیوم شیائومی در ماه آوریل و یا ماه مه سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سری شیائومی پد ۶ نیز در بازه زمانی شایعه‌شده معرفی شود. البته برخی از گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که شیائومی پد ۶ پرو بر خلاف نسخه استاندارد سری یعنی شیائومی پد ۶ تنها به بازار چین محدود خواهد ماند. 

سری شیائومی پد ۶ احتمالا از بدنه فلزی بهره خواهد برد که با حاشیه نمایشگر باریک ظاهری جذاب و پرمیوم به این سری تبلت پرچمدار خواهد بخشید. شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو به احتمال زیاد از نمایشگر ال‌سی‌دی و اولد بهره خواهند برد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه استاندارد سری شیائومی پد ۶ از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و یا ۸۸۸ بهره برخوردار خواهد بود در حالی که شیائومی پد ۶ پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد بود. کانفیگ تبلت‌های جدید شیائومی نیز شامل حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت می‌شود. 

image

شیائومی پد ۵

شایان ذکر است ساختار دوربین پشتی سری شیائومی پد ۶ شامل دوربین اصلی و لنز فوق عریض خواهد شد. از آن سو، وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. به لطف اسپیکرهای چهارگانه Hraman Kardon،‌ سری شیائومی پد ۶ تجربه صوتی غنی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. 

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا سری شیائومی پد ۶ و شیائومی ۱۳ الترا در گواهی 3C قرار گرفتند که نشان می‌دهد محصولات جدید این برند چینی به زودی معرفی خواهند شد. طبق اطلاعات قرار گرفته در لیست 3C، پرچمدار شیائومی از شارژ ۹۰ واتی و سری تبلت این برند از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی خواهند کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)