خانهاخبار
ویوو X فلیپ در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد

ویوو X فلیپ در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد

اولین گوشی تاشو فلیپ ویوو در آزمون چند هسته‌ای گیک‌بنچ عملکرد بهتری از گلکسی زد فلیپ ۴ داشته است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

ویوو با معرفی و عرضه اولین گوشی تاشو خود موسوم به ویوو X فولد رسما وارد بازار گوشی‌های تاشو پرمیوم شد. نسل جدید این گوشی تاشو به نام ویوو X فولد پلاس نیز سال گذشته میلادی رونمایی شد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند چینی قصد دارد به زودی از نسخه تاشو صدفی این گوشی رونمایی کند که به احتمال زیاد با نام تجاری ویوو X‌ فلیپ روانه بازار خواهد شد. تا به امروز، شایعات و گزارش‌های مختلفی پیرامون این گوشی منتشر شده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ویوو X فلیپ امروز در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شد و بخشی از مشخصات فنی آن نیز فاش شد. 

image

بنچمارک ویوو X فلیپ

طبق این گزارش، ویوو X فلیپ با شناسه مدل V2256A در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ لیست شده است. همانطور که در بنچمارک گیک‌بنچ ذکر شده است، قلب تپنده اولین گوشی تاشو ویوو تراشه کوالکام با اسم رمز Taro است که از فرکانس حداکثری ۳٫۱۹ گیگاهرتزی برخوردار است. این سخت‌افزار در واقع تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که در گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز به کار رفته است. این گوشی تاشو در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ ۶ به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۱۶۹۵ و ۴۳۳۸ شده است.

شایان ذکر است که به نظر می‌رسد ویوو X فلیپ رقابت تنگاتنگی با گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد داشت چرا که اولین گوشی تاشو در تست‌ تک‌ هسته‌ای امتیازی مشابه با پرچمدار تاشو سامسونگ کسب کرده است. امتیاز این گوشی حتی در آزمون چند هسته‌ای نیز مقداری بیشتر از امتیاز گلکسی زد فلیپ ۴ در تست مشابه است. به علاوه، ویوو X فلیپ در گیک‌بنچ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی لیست شده است در حالی که گلکسی زد فلیپ ۴ تنها در کانفیگ رم ۸ گیگابایتی روانه بازار شده است. شاید دلیل امتیاز بیشتر ویوو X فلیپ نیز به دلیل همین حافظه رم بیشتر باشد. 

image

تصویر شماتیک ویوو X فلیپ

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، ویوو X فلیپ احتمالا به نمایشگر داخلی ۶٫۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز به احتمال زیاد میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز برای پردازش‌های ویوو X فلیپ توسط باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۴ واتی تامین خواهد شد. این گوشی در کانفیگ حافظه رم ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)