خانهاخبار
رندرهای باکیفیت سری اوپو فایند X6 فاش شد

رندرهای باکیفیت سری اوپو فایند X6 فاش شد

رندرهای جدید سری اوپو فایند X6 ماژول دوربین دایره‌ای و بزرگ این سری پرچمدار را نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

همانطور که قبلا نیز تایید شده بود، سری پرچمدار اوپو فایند X6 در تاریخ ۲۱ مارس مصادف با ۱ فروردین برای بازار چین رونمایی خواهد شد. سری فایند برند اوپو با تمرکز ویژه بر دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های مبتنی بر تصویربرداری توسعه داده می‌شود و انتظار می‌رود سری اوپو فایند X6 نیز از ویژگی‌های مشابه بهره ببرد. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام evLeaks تصاویر رندری باکیفیتی از نسل جدید سری پرچمدار اوپو را به اشتراک گذاشته است که جزئیات طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. 

image

البته سری اوپو فایند X6 قبلا نیز در رندرهای مختلفی دیده شود و این تصاویر جدید نیز طراحی رندرهای قبلی را تایید می‌کند. در این راستا، پنل پشتی مدل‌های سری پرچمدار اوپو میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکلی خواهد بود که اندازه آن نسبتا بزرگ است. در این ماژول دوربین سه دوربین قرار خواهد گرفت که شامل سنسور اصلی ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX989، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 و سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۶ برابری می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

image

شایان ذکر است که دوربین‌های سری اوپو فایند X6 توسط برند برجسته دوربین سوئدی یعنی هسل‌بلاد بهینه خواهد شد. این سری پرچمدار همچنین از تراشه اختصاصی پردازش تصاویر MariSilicon X بهره خواهد برد که با قابلیت دالبی ویژن همراه خواهد شد. گزارش شده است که دوربین سری اوپو فایند X6 عملکرد بسیار قدرتمندی در تصویربرداری شب (شرایط نوری ضعیف) خواهد داشت. 

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که نسخه استاندارد سری اوپو فایند X6 از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ بهره خواهد برد در حالی که اوپو فایند X6 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. این سری پرچمدار احتمالا از باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۸۰ واتی بهره خواهند برد. اوپو فایند X6 پرو نیز از پردازشگر هوش مصنوعی MariSilicon X و وای‌فای ۷ پشتیبانی خواهد کرد. شایعه‌ای اخیرا ادعا کرد که نمایشگر نسخه پرو این سری قادر است به روشنایی ۲۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری اوپو فایند X6 احتمالا در چهار رنگ مشکی، نارنجی،‌ سبز و سفید روانه بازار خواهد شد. به همراه این سری گوشی‌های هوشمند، تبلت جدید اوپو پد ۲ و هدفون اوپو Enco Free3 نیز در رویداد پیش رو این برند چینی رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)