خانهاخبار
بهترین گوشی سامسونگ 2023 + لیست قیمت

بهترین گوشی سامسونگ 2023 + لیست قیمت

سامسونگ به عنوان یکی از پرچمداران موبایل و فناوری هرساله تعداد زیادی گوشی به بازار عرضه می کند..
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

سامسونگ به عنوان یکی از پرچمداران موبایل و فناوری هرساله تعداد زیادی گوشی به بازار عرضه می کند. برند سامسونگ با تجربه ای چندین ساله محبوبیت بالایی در بین کاربران کسب کرده و اکنون در بازار موبایل جایگاه مناسبی مطلوبی دارد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

امروزه با افزایش رقابت بین برندهای تولید کننده گوشی مانند اپل، شیائومی، هواوی و...سامسونگ نیز همچنان با تلاش چندین برابر قصد حفظ جایگاه خود را دارد. سامسونگ با تولید گوشی در سری های مختلف و با بهره گیری از امکانات و همچنین تنوع قیمتی گزینه های زیادی برای انتخاب مشتریان قرار می دهد. یکی از ویژگی هایی که سامسونگ در تولید گوشی به آن توجه ویژه ای دارد صفحه نمایش گوشی است.

 

بهترین گوشی سامسونگ

همانطور که گفته شد گوشی های سامسونگ در سری های مختلف مانند S، سری A، سری F و M و انواع نوت Note و فولد Fold و فِلیپ Flip تولید می شود. بنابراین بهترین گوشی سامسونگ از بعدهای مختلفی قابل بررسی و انتخاب است. به عنوان مثال بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین و یا بهترین گوشی سامسونگ از نظر اقتصادی و مقرون به صرفه بودن قابل بررسی و مقایسه است. در ادامه به بررسی بهترین گوشی های سامسونگ خواهیم پرداخت.

 

بهترین گوشی سامسونگ از نظر پردازنده

image

پردازنده از مهم ترین اجزای گوشی موبایل است که کاربران نیز توجه ویژه ای به آن دارند. جدیدترین گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra است که بهترین پردازنده سامسونگ در این گوشی به کار رفته است. Galaxy S23 Ultraبا طراحی منحصر به فرد و زیبا دارای قلم S-Pen بوده که ویژگی های بسیاری را برای کاربر فراهم می کند. این گوشی هوشمند دارای دوربین چهارگانه بوده که این دوربین ها شامل لنز اصلی 200 مگاپیکسل می‌باشد. یک لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو، و یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و هم چنین یک لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو این مجموعه کم نظیر را تشکیل می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به استفاده از گوریلاگلس victus 2 در پنل‌ جلویی و پشتی اشاره کرد. رابط کاربری زیبا، روان و بدون باگ، دستیار صوتی Bixby بهبود یافته، افزایش سرعت انتقال اطلاعات، مصرف بهینه انرژی باتری از دیگر ویژگی های برجسته پرچمدار سامسونگ هستند.

مشاهده قیمت روز گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra

 

بهترین گوشی 2022 سامسونگ از لحاظ دوربین

همانطور که گفته شد گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra مجهز به دوربین چهارگانه  200 مگاپیکسلی است. از همین رو به عنوان بهترین گوشی سامسونگ 2022 از لحاظ کیفیت دوربین انتخاب شده است. دوربین این گوشی تصاویر بسیار عالی با داینامیک رنج بالا، جزئیات بالا و رنگ عالی ثبت میکند. دوربین اولتراواید S23 ULTRA تصاویر 123 درجه‌ای ثبت کرده و عملکرد بی نظیری دارد. قابلیت زوم 3، 5، 10، 30 و 120 برابری توسط هر دو لنز تله‌فوتو امکان پذیر میباشد. از دیگرامکانات دوربین گوشی Galaxy S22 Ultra می‌توان به HDR خودکار، پاناروما و Dual Video Call اشاره کرد. دوربین سلفی گوشی S23 Ultra نیز از یک لنز واید 12 مگاپیکسلی بهره می برد.

 

بهترین گوشی ساسونگ از نگاه کاربران

image

قیمت یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید است.  گوشی Galaxy A73 5G یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که علاوه بر مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری فوق العاده قیمت مناسبی دارد. گوشی Galaxy A73 5G از جمله گوشی‌های باکیفیت تولید شده توسط برند سامسونگ که مورد تایید کاربران زیادی قرار گرفته است. گوشی Galaxy A73 5G دارای صفحه‌ نمایش سوپر آمولد پلاس است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. همچنین سامسونگ برای محافظت نمایشگر ازCorning Gorilla Glass 5 استفاده کرده است. که از خط‌ وخش و ضربه جلوگیری می‌ کند. تراشه به کار برده شده در گوشی این سامسونگ Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G است که معماری ساخت آن 6 نانومتری است و قدرت پردازشی بالایی دارد. گلکسی A73 سامسونگ دارای دوربین چهارگانه بوده که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دیافراگم F / 1.8 و یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می‌ باشد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌ های این گوشی می باشد.

مشاهده قیمت روز گوشی Galaxy A73 5G

 

جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ

 

image

در بین گوشی های سامسونگ سری A  که تاکنون به بازار ارائه شده مدل Galaxy A14 است که جدیدترین محصول این شرکت می باشد. A14 دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2408 × 1080 پیکسل از نوع PLS میباشد. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد که برای ثبت تصاویر در نور روز مناسب است و البته برای تماس‌های تصویری هم عملکرد کاملا قابل قبولی دارد. در قسمت پشتی این گوشی سه سنسور دوربین در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل که باید بگوییم برای چنین گوشی مقرون به‌صرفه‌ای سنسور قدرتمندی به حساب می‌آید. دو سنسور 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy A14 را تشکیل می‌دهند. این گوشی همچنین یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که عملکرد مطلوبی دارد.

مشاهده قیمت روز گوشی Galaxy A14

 

بهترین گوشی سامسونگ از لحاظ طراحی

گوشی های سری Z سامسونگ از نظر طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند. بهترین گوشی سامسونگ از نظر طراحی در سال 2022 گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 4 است که لقب بهترین گوشی تاشو سامسونگ را از آن خود کرده است.  و حاشیه‌ باریکی مجهز شده که همین امر سبب شده تا طراحی گوشی از ظرافت خاصی برخوردار باشد. گوشی Z fold 4 مجهز به پنل جلویی پلاستیکی و پنل پشتی شیشه‌ای بوده و از یک فریم آلومینیومی برای آن استفاده شده است. پنل‌های این گوشی نیز با محافظ گوریلاگلس ویکتس ایمن شده‌اند. از جمله ویژگی‌هایی که در طراحی ظاهری گوشی Galaxy Z Fold 4 به چشم می‌خورد، کیفیت نمایشگر آن می‌باشد. برای این گوشی از یک نمایشگر 7.6 اینچی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده شده که رزولوشن آن 1768×2208 پیکسل می‌باشد.

 

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ

بهترین گوشی‌های موبایل در بازار بر اساس فروشی که در جهان دارند، تعیین می‌شوند و در این مطلب بدون توجه به قیمت بهترین گوشی ها معرفی شدند. خود شما می‌توانید بهترین گوشی‌ها را بر اساس معیارها و بودجه مدنظر انتخاب نمایید.

برای خرید گوشی سامسونگ باغ کالا را پیشنهاد می کنیم که یک فروشگاه آنلاین محصولات دیجیتال است که به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی موفق به دریافت 8 نماد اعتماد به همراه ایزو و گواهی های معتبر دیگر شده است. این فروشگاه یکی از فروشگاه های معتبر کشور است که می توانید گوشی های سامسونگ ، اپل، شیائومی، هواوی و...  را با گارانتی هجده ماهه شرکتی و قیمتی ارزان تر از دیگر فروشگاه ها تهیه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Neman

۱۴۰۱/۱۲/۲۸
بهترین گوشی سامسونگ فقط گوشی M12...128GB...RAM6