خانهاخبار
سامسونگ از لوازم جانبی اختصاصی سری اس ۲۳ رونمایی کرد

سامسونگ از لوازم جانبی اختصاصی سری اس ۲۳ رونمایی کرد

لوازم جانبی که امروز شرکت سامسونگ با برند خود معرفی کرده، تمرکز بر روی تجربه عکاسی بهتر دارد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ از سخت افزار دوربین قدرتمندی برخوردار است و حالا شاهد هستیم که امروز سامسونگ به منظور بیشترین بهره‌برداری از ویژگی‌های دوربین‌های این سری، لوازم جانبی اختصاصی آنها را معرفی کرده است. دستگیره رسمی دوربین سامسونگ و یک سه پایه باریک، لوازم جانبی ماژولاری هستند که با قاب محافظ گجت کاور سامسونگ سازگار هستند. قاب سیلیکونی شفاف باریک این سری، یک نقطه اتصال ویژه در پشت به همراه دارد که به شما امکان می‌دهد لوازم جانبی مختلف را روی آن نصب کنید.

دستگیره دوربین سامسونگ که در نقش پایه هم می‌تواند باشد

دستگیره دوربین جدید این شرکت یک دکمه شاتر بلوتوثی به همراه دارد که قابل جدا شدن است و یک ناحیه مخصوص هم برای تجربه عکاسی سنتی‌تر در نظر گرفته شده است. به ضمیمه این دستگیره یک سه پایه مخفی هم در داخل پایه تعبیه شده است که امکان چرخش دارد تا بتوانید گوشی را به روش‌های مختلف نگه دارید. لوازم جانبی که امروز سامسونگ معرفی کرده تنها در یک رنگ سفید عرضه خواهد شد و در حال حاضر در سایت انگلستان سامسونگ لیست شده است، اما قیمتی برای آن ذکر نشده است.

پایه Slim Tripod هم همانطور که از آن پیداست کار می‌کند و به شما اجازه می‌دهد دستگاه گلکسی اس ۲۳ خود را روی سه پایه فلزی آن قرار دهید. همچنین می‌توانید از آن به عنوان لوازم جانبی دستگیره vlog با پایه‌های صاف و کشیده استفاده کنید. سه پایه باریک مذکور هم در یک رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود و با قیمت حدود ۳۴ پوند در وب سایت رسمی انگلستان سامسونگ درج شده است.

پایه Slim Tripod سامسونگ

شایان ذکر است که قیمت ذکر شده شامل قاب Samsung Grip نمی‌شود که برای اتصال این پایه‌های جدید مورد نیاز است و باید آن را به طور جداگانه با قیمت ۴۹ پوند (۴۵ دلار) تهیه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)