خانهاخبار
نام اولین گوشی‌هایی که با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو عرضه می‌شود رسما اعلام شد

نام اولین گوشی‌هایی که با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو عرضه می‌شود رسما اعلام شد

شیائومی و ریلمی جزو اولین برندهایی هستند که از تراشه میان‌رده جدید کوالکام در گوشی‌های خود بهره می‌برند.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷

کوالکام امروز رسما از نسل جدید تراشه‌ خود برای گوشی‌های میان‌رده پرمیوم رونمایی کرد که اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو نام دارد. حالا مشخص شد که برندهای ریلمی و شیائومی جزو اولین تولید‌کننده‌هایی خواهند بود که تراشه جدید کوالکام را در محصولات خود به کار می‌برند. در این راستا، حساب‌های رسمی Weibo‌ این دو برند به طور رسمی اعلام کردند که ریلمی GT Neo 5 SE و ردمی نوت ۱۲ توربو با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو روانه بازار خواهند شد. 

همراه با این گزارش، افشاگر برجسته هندی به نام Yogesh Brar نیز ادعا کرد که گوشی پوکو F5 نیز با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو عرضه خواهد شد. به علاوه، شایعه شده است که کوالکام قصد دارد یک تراشه میان‌رده دیگر به نام اسنپدراگون ۶۸۵ را معرفی کند به احتمال زیاد همراه با گوشی ردمی نوت ۱۲ 4G رونمایی خواهد شد. 

شیائومی اخیرا اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۲ در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. در این راستا، احتمال دارد این برند چینی در همین تاریخ از گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو نیز رونمایی کند. شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که گوشی جدید برند ردمی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین در پنل پشتی خود میزبان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و انرژی موردنیاز آن نیز توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی تامین خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE احتمالا از نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره خواهد برد. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی جدید ریلمی به احتمال زیاد در کانفیگ‌های حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود. نرم‌افزار ریلمی جی‌تی نئو ۵ SE اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری Realme UI 4.0 خواهد بود. همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند، گوشی ریلمی در ماه آوریل معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)