خانهاخبار
پیکسل فولد احتمالا بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۴ و ۵ سامسونگ خواهد بود!

پیکسل فولد احتمالا بسیار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۴ و ۵ سامسونگ خواهد بود!

گزارشی جدید ادعا می‌کند اولین گوشی تاشو گوگل حدود ۵۰۰ دلار ارزان‌تر از رقبای سامسونگی خواهد بود.
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

همانطور که شایعات قبلی اذعان کرده‌اند، گوگل قصد دارد به زودی اولین گوشی تاشو خود موسوم به پیکسل فولد را معرفی و روانه بازار کند. تا به امروز، شایعات زیادی پیرامون این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی و طراحی آن را فاش ساخته است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اطلاعات مربوط به برچسب قیمتی پیکسل فولد لو رفته است که خبری هیجان‌انگیز برای کاربران محسوب می‌شود. 

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته هندی به نام Yogesh Brar به اشتراک گذاشته شده است، برچسب قیمتی پیکسل فولد بین بازه ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار خواهد بود. اگر این شایعه درست باشد، اولین گوشی تاشو غول فناوری آمریکایی در حدود ۵۰۰ دلار ارزان‌تر از پرچمدار تاشو فعلی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۴ خواهد بود. شایان ذکر است گلکسی زد فولد ۴ در سال گذشته میلادی و با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلاری روانه بازار شد. چند روز پیش نیز افشاگری موضوع مشابه این گزارش را مطرح کرد و اعلام داشت که پیکسل فولد با قیمت کمتری از گلکسی زد فولد ۴ روانه بازار خواهد شد. 

image

رندر منتسب به پیکسل فولد

با توجه به قیمت احتمالی پیکسل فولد، این گوشی تاشو از گوشی موردانتظار گلکسی زد فولد ۵ نیز ارزان‌تر خواهد بود چرا که شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ با قیمت مشابه گلکسی زد فولد ۴ معرفی خواهد شد. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد برچسب قیمتی پیکسل فولد قرار است به یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن در برابر دیگر گوشی‌های تاشو بدل شود. در حال حاضر، بازار گوشی‌های تاشو در اختیار سامسونگ است و حالا ظاهرا گوگل قصد مستقیما به جنگ غول فناوری کره جنوبی برود. 

در نهایت باید اشاره کرد که Yogesh Brar با تایید شایعات قبلی ادعا کرد پیکسل فولد و گوشی پیکسل 7a در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O گوگل معرفی خواهند شد. این رویداد مهم در تاریخ ۱۰ مه سال جاری میلادی مصادف با ۲۰ اردیبشت سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود پیکسل فولد در دو کانفیگ ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازارهای جهانی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)