خانهاخبار
تصاویر رندری و مشخصات فنی گلکسی A24 4G فاش شد

تصاویر رندری و مشخصات فنی گلکسی A24 4G فاش شد

میان‌رده جدید سامسونگ احتمالا با طراحی مشابه برادر بزرگ‌تر خود یعنی گلکسی A34 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

سامسونگ دیروز از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود یعنی گلکسی A34 و گلکسی A54‌ رونمایی کرد که از مشخصات فنی قابل توجه و طراحی جدید بهره می‌برند. این دو گوشی هوشمند که در رده پایین‌تر از سری پرچمدار گلکسی اس ۲۳ قرار می‌گیرند محصولات اصلی میان‌رده سامسونگ برای سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شوند. در این راستا، غول فناوری کره جنوبی در حال توسعه یک گوشی دیگر از سری گلکسی A است که تاکنون در گواهی‌های مختلفی ثبت شده است. این گوشی جدید که گلکسی A24 4G نام دارد امروز در تصاویر رندری مختلفی دیده شد و مشخصات فنی آن فاش شد. 

image

براساس تصاویر رندری گلکسی A24 4G،‌ انتظار می‌رود میان‌رده جدید سامسونگ در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، قرمز (برگاندی) و لیمویی عرضه خواهد شد. به علاوه، طراحی این گوشی مشابه طراحی گلکسی A34 خواهد بود که البته با توجه استراتژی سامسونگ در توسعه گوشی‌های میان‌رده خود چندان دور از ذهن نیز نیست. با توجه به این موضوع، جزیره دوربین از گلکسی A24 4G‌ حذف خواهد شد و سه لنز دوربین به صورت جداگانه در بدنه قرار خواهد گرفت. نمایشگر این گوشی همچنین میزبان ناچ قطره‌ای خواهد بود و حاشیه‌های آن نیز نسبتا زیاد است. 

از نظر مشخصات فنی، گلکسی A24 4G از نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس برخوردار خواهد بود. این نمایشگر همچنین قادر است به وسیله فناوری Vision Booster به روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دست پیدا کند. البته گفته شده است این فناوری تنها برای افزایش روشنایی نمایشگر نیست و می‌تواند دقت رنگی را نیز بهبود ببخشد. 

image

قلب تپنده گلکسی A24 4G تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ خواهد بود که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی میان‌رده جدید سامسونگ تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود. منبع تغذیه این سخت‌افزار به احتمال زیاد باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود. خوشبختانه به نظر می‌رسد گلکسی A24 4G به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود در حالی که اکثر گوشی‌های بازار از این درگاه بی‌بهره هستند. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A24 4G در پنل پشتی خود میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با f/2.2 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)