خانهاخبار
ایسوس راگ فون ۷ موفق به دریافت تاییدیه TENAA شد

ایسوس راگ فون ۷ موفق به دریافت تاییدیه TENAA شد

گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۷ به تازگی موفق به دریافت گواهی TENAA شده است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

شرکت ایسوس در چند وقت اخیر، در حال کار روی سری گوشی‌های گیمینگ راگ فون ۷ بوده و به همین دلیل، مطالب فاش شده فراوانی در مورد این گوشی‌ها به چشم می‌خورند. تا کنون، نتایج مربوط به گوشی راگ فون 7D در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده و در سوی دیگر، نسخه معمولی راگ فون ۷ نیز تاییدیه 3C را دریافت کرده و سپس در دیتابیس گیک‌بنچ دیده شد. در امروز، نوبت به نسخه جهانی ایسوس راگ فون ۷ رسیده که موفق به دریافت تاییدیه TENAA شده است.

image

 

این گوشی با شماره مدل AI2205_B در دیتابیس TENAA قرار گرفته که خبر از عرضه قریب الوقوع آن می‌دهد. ایسوس راگ فون ۷ همانند نسل پیشین، دارای یک باتری ۵۸۵۰ میلی آمپری بوده که البته، ظرفیت آن رند شده و به عنوان یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری شناخته خواهد شد. این محصول قرار است تا دارای سیستم دوربین سه گانه و یک دوربین سلفی باشد؛ اما جزئیات بیشتری در مورد سیستم دوربین آن منتشر نشده‌اند.

 

با استناد به گزارشات و مطالب فاش شده پیشین، ایسوس در راگ فون ۷ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده که حداکثر کلاک اسپید هسته اصلی آن به ۳.۱۹ گیگاهرتز می‌رسد. این گوشی دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم بوده و سیستم عامل اندروید ۱۳ را به همراه خواهد داشت.

این محصول احتمالا دارای نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی خواهد بود. با توجه به جزئیات منتشر شده درباره این محصول در دیتابیس 3C، می‌توان تایید کرد که ایسوس راگ فون ۷ از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

 

درباره جزئیات منتشر شده از ایسوس راگ فون ۷ چه می‌اندیشید؟ آیا به گوشی‌های مخصوص گیمینگ علاقه دارید یا به عقیده شما، این گوشی‌های قدرتمند کاربرد چندانی ندارند؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)