خانهاخبار
سامسونگ گلکسی F14 در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ گلکسی F14 در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی سامسونگ گلکسی F14 که در روز گذشته شاهد انتشار تصاویر رندر شده آن بودیم؛ اکنون در بنچمارک گیک‌بنچ نیز دیده شده است.
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

در روز گذشته، شاهد افشای تصاویر رندر شده‌ای از گوشی سامسونگ گلکسی F14 بودیم. این محصول که احتمالا در هفته آینده روانه بازار خواهد شد؛ اکنون در بنچمارک معروف گیک‌بنچ دیده شده و صفحه پشتیبانی از آن نیز به وب‌سایت مخصوص کشور هند سامسونگ اضافه شده است.

image

 

این گوشی که نقش جانشین گلکسی F13 را ایفا خواهد کرد؛ با شماره مدل‌های SM-E14B و SM-E14B/DS در دیتابیس گیک‌بنچ قرار گرفته است. در صفحه نتایج دریافت شده توسط این گوشی در گیک‌بنچ، شاهد یک پردازنده شش هسته‌ای هستیم که دارای دو هسته با کلاک اسپید ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته با کلاک اسپید ۲.۰ گیگاهرتز است. چیپست به کار رفته در گلکسی F14، به احتمال زیاد از نوع اگزینوس ۱۳۳۰ بوده و می‌دانیم که این محصول، با ۶ گیگابایت حافظه رم روانه بازار شده و از سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند.

سامسونگ گلکسی F14 موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۸۱۱ را به خود اختصاص داده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۱۲۰ را کسب کند. متاسفانه، نتایج گیک‌بنچ تنها به نوع پردازنده، میزان حافظه رم و نسخه سیستم عامل اشاره کرده و اطلاعات بیشتری را در دسترس ما قرار نمی‌دهند.

image

 

با توجه به رندر‌های فاش شده، این محصول دارای سیستم دوربین دوگانه بوده و در رنگ‌های سبز و بنفش روانه بازار می‌شود. دکمه‌های پاور و کنترل صدای گوشی، در سمت راست آن قرار داشته و با حاشیه‌هایی نسبتا خمیده روبرو هستیم. با استناد به شایعات، قیمت این گوشی مقداری کمتر از ۱۵٫۰۰۰ روپیه هند (حدود ۱۸۱ دلار) خواهد بود.

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ و مشخصات آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این محصول ارزش خرید خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)