خانهاخبار
موتورلا ریزر پلاس احتمالا نام گوشی تاشو جدید موتورولا خواهد بود

موتورلا ریزر پلاس احتمالا نام گوشی تاشو جدید موتورولا خواهد بود

نسل جدید گوشی تاشو موتورولا به احتمال زیاد ژوئن سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

همانطور که شایعات اذعان داشته‌اند، موتورولا قصد دارد به زودی از نسل جدید گوشی تاشو ریزر خود رونمایی کند. این گوشی تاشو قرار است به عنوان رقیب دیگر گوشی‌های تاشو مطرح بازار مانند گلکسی زد فلیپ ۴ و اوپو فایند N2 فلیپ عرضه شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نام این گوشی تاشو به همراه حجم باتری و سرعت شارژ آن فاش شد. 

طبق گزارشی که وبسایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است، جدیدترین گوشی تاشو برند موتورولا با نام تجاری موتورولا ریزر پلاس روانه بازار خواهد شد. این نحوه نام‌گذاری برای اولین بار است که توسط موتورلا پیاده‌سازی می‌شود. به علاوه، موتو ریزر پلاس با شناسه مدل XT2321 همراه خواهد بود. برخی از منابع خبری ادعا کرده‌اند گوشی تاشو موتورولا از باتری ۲۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ باسیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

image

رندر موتو ریزر پلاس

از نقطه نظر طراحی، رندرهای قبلی فاش کرده‌اند که موتورولا ریزر پلاس نمایشگر کاور ۳٫۷ اینچی برخوردار خواهد بود که حتی از نمایشگر ۳٫۲۶ اینچی اوپو فایند N2 فلیپ نیز بزرگ‌تر است. شاید کلمه پلاس موجود در نام این گوشی مربوط به نمایشگر کاور بزرگ آن باشد که تجربه کاربری غنی‌ را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. یک تصویر رندری دیگر نیز نشان داد که موتورولا ریزر پلاس با حذف طراحی ناچ احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد بود. 

image

تصویر واقعی موتو ریزر پلاس

در نهایت باید اشاره کرد که موتورلا ریزر پلاس از دو دوربین بهره خواهد برد که البته هنوز جزئیات فنی آن‌ها مشخص نیست. برخی از شایعات ادعا کرده‌اند که این گوشی تاشو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره خواهد برد. با توجه به این مشخصات فنی احتمالی، به نظر می‌رسد موتورولا ریزر پلاس به یکی از قدرتمندرین گوشی تاشو بازار بدل خواهد شد که می‌تواند رقابت بین برندهای تولید‌کننده گوشی تاشو را داغ‌تر از قبل بکند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)