خانهاخبار
تصاویر هدفون‌های بی‌سیم جدید سونی به بیرون درز کرد

تصاویر هدفون‌های بی‌سیم جدید سونی به بیرون درز کرد

به نظر می‌رسد که WF-1000XM5 دارای اندازه‌های کوچکتری نسبت به نسل قبل خود باشد، که خبری خوش برای کاربران به حساب می‌آید.
۱۴۰۱/۱۲/۲۶

سونی هدفون‌های پایین رده و هدفون‌های بلوتوثی پیشرفته خود را هر دو سال یک بار عرضه می‌کند و اکنون می‌شود گفت که تقریبا زمان آن فرا رسیده است که هدفون‌های بی‌سیم WF-1000XM5 جایگزین WF-1000XM4 شوند که در سال ۲۰۲۱ عرصه شدند. این هدفون‌های جدید اخیرا توسط FCC تایید شده‌اند و تصاویر منتصب به آنها نشان می‌دهد که آنها نسبت به نسل قبل خود طراحی جمع و جورتری دارند، خبری که بدون شک برای طرفداران این مورد استقبال قرار خواهد گرفت، زیرا یکی از نکات منفی M4 همین اندازه بزرگ آن بود.

image

 

در داخل کیس می‌توانید ببینید که سونی به جای سه پایه برای شارژ کردن هدفون‌ها به دو پایه روی آورده است، در حالی که به نظر می‌رسد جنس این قاب به مانند مدل قبلی از پلاستیک مات است. اگرچه تشخیص اندازه کیس شارژ از روی تصاویر بسیار سخت است، اما می‌توان امیدوار بود که از مدل M4 کوچکتر باشد.

image

 

این کیس دارای ولتاژ ۵ ولت و باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است که بیشتر از کیس شارژ ۵ ولتی با باتری ۱۴۰ میلی‌آمپری است که در نسل قبل به کار برده شده بود و البته امید می‌رود که از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند. چراغ ال ای دی که در مدل M4 در داخل کیس بود، برای نسل جدید به بیرون آن منتقل شده است و سونی ویژگی شارژ بی‌سیم را هم در این مدل قرار داده است.

image

 

WF-1000XM5 درست مانند LinkedBuds S این شرکت، در چین ساخته شده است و ممکن است به زودی به طور رسمی معرفی شود، زیرا هم اکنون اسناد گواهینامه‌های دریافتی آن به همراه برخی اطلاعات در مورد این محصول به بیرون درز کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)